Inlägg från: Elins mamma 2010 |Visa alla inlägg
  • Elins mamma 2010
    SweetNilam skrev 2010-06-02 15:10:07 följande:
    I spoilertråden finns länkar till en dansk tidning där man kan läsa artiklar om nästan alla som är och har varit med i programmet! Även Nadja!
    tack för tipset,  fast jag vill undvika spoilers och i de artiklarna finns säkert massor
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Rocktroll skrev 2010-06-02 15:44:32 följande:
    googla bilder på malou stella så får ni se skumma bilder :P
    ja man fick se väldigt mycket av henne...
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Missy M skrev 2010-06-02 19:46:39 följande:
    Ingen som tänkte på att hon som vill bli modell (namn?) tappade dotterns napp mitt på gatan och utan att ens försöka få bort eventuella bakterier eller skräp satte den tillbaks i dotterns mun Kräks

jag reagerade också på det. Om jag minns rätt så torkade hon av den lite på sina byxor men det tar väl knappast bort all skit (bokstavligt talat??) som hamnade på den..

TJag tänkte också på det där att hon kallade dotterns pappa för svin när dottern var precis bredvid. Dottern visste ju dessutom vem mamman pratade med för människan sa ju "det är pappa" innan hon svarade..

BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010

speaker-rösten lät lite ironisk idag tyckte jag när hon berättade om vilka Peter varit tillsammans med och avslutade med att "nu är det Katerina som är den utvalda.."

BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Xtina skrev 2010-06-02 21:58:11 följande:
    Ja han har ju liksom dragit över 3 st av dom redan nu kanske han kommer att gå tillbaka till Lukas mamma igen(???) En tanke. Jag menar Katerina hon flippade ju på sitt ex för att han enligt henne var ute för mycket och för att han drack öl till maten(!) - Vi vet ju ingenting, men va man kan se angående Peter så är han en jäkla slapptask jag menar kolla på hans förra förhållande de sas ju att det höll i ett halvår hallå du trodde det mer eller mindre var 3 avsnitt eller nått *asg* - Han hade synpunkter på att hans ex bara sa till Lukas hela tiden det kanske inte är så konstigt med tanke på vad som är fångat på film att han försökte strypa Cody med en leksaksorm och sånt(!) Men han och Christina hade ju också ett jäkla förhållande, dom drog med Lukas när han var spädbarn till bowlinghallen, höll aldrig på hans rutiner, åt alltid med tvn på så att Lukas var okoncentrerad inte konstigt att kommunen granskade dom. Det blev dom ju tillsagda också att ingen tv på när ni ska äta, och att dom skulle hålla på hans rutiner. Ett barn måste ju ha rutiner annars blir det ju kaos.
    det var inte jag som skrev att förhållandet med Bianca höll i ca tre avsnitt (om du nu menade mig) men jag fick också uppfattningen att det var kortare än ett halvår
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Arentorpbebis skrev 2010-06-03 10:15:56 följande:
    orka döpa sina barn om man nu inte tror ett skvatt på anledningen till varför man gör det! Tungan ute
    ja hon ska ju inte bara döpa dom utan konfirmera dem också...
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    3 barns mamma84 skrev 2010-06-05 12:49:38 följande:
    Och hon kämpar vidare med sin canser
    hon har verkligen haft det tufft den tjejen, hoppas hon blir frisk snart!

Nån som vet om UM kommer ta sommaruppehåll?
    BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark