Inlägg från: Ts Mamma |Visa alla inlägg
  • Ts Mamma

Unga mödrar Danmark

annakohler skrev 2010-06-02 09:30:31 följande:

mina favoriter i unga mödrar är Stine Hesselholdt som har dottern izabella, och pojkvännen benno

jag vet redan vad dem får för kön på andra barnet

Ohh, henne har jag jätte svårt för, spelat matyr och "tyck synd om mig" hela tiden, hon verka vara en riktig bitch - hennes sätt annars kan det vara och det gäller alla, föräldrar som sambo...
  • Ts Mamma

Camilla har Oliver med han Kieu va???

Hon fick en till son med sin nya sambo, men jag minns inte vad varken sonen eller sambon heter...

Isanje skrev 2010-06-02 09:52:01 följande:
    Haha när jag var gravid så var det "tyck synd om mig" tryckt i pannan.

Foglossning,risk för prematur födsel,från vecka 30 va Jenni fixerad,fick inte dammsuga eller moppa,inte lyfta sonen o kunde inte ens handla själv,svimmade i kassan på ICA and so on. förstår Stine och tycker att hon är mysig.

Däremot va det bimbi varning på henne när hon gick o köpte hund mitt i allt,o drog till med att det va ett bra tillfälle....
    Jag är allergisk mot sånt, jag kan absolut förstå det men åh vad jag stör mig på henne ibland, hon har ju själv valt att göra ALLT själv, hennes stackars kille har gett toffel ett ansikte, hade han dammsugit så hade han nog fått styrk för det och varför skulel han göra det när han inte ens bodde där??

Oh, satt å skämdes för henne när hon skulle göra en lista på allt som man behöver göra i ett hem...:-O
    livet med barn skrev 2010-06-02 09:44:10 följande:
    Ts mamma: håller med dig.
    när hon var singel var hon stark osv men sen hon fick kille blev hon skit mesig 
    ~ William 13/2 ~
    Precis så tycker jag med...
  • Ts Mamma
    Tokfrjant skrev 2010-06-02 09:56:50 följande:
    Har inte skrivit här förut men följer programmet när jag kan.

Är det ingen som bor med pappan till barnet?

De har ju verkligen lyckats hitta rätt personer till programmet, man ska bli ganska irriterad när man kolla på sådana program, det är ju inte lika kul att kolla på "vanliga" familjer.. Tråkigt bara att detta ger dåligt rykte till alla unga föräldrar (eller dåligt rykte för alla i Danmark :-P).

♥Elias080704♥ ♥Tvillingar BF 100927♥ - www.emeliesgodsaker.se
    Jo'rå tvillingarnas Mamma & Pappa är fortfarande gifta.

Sen är det väl lite så att när de är så unga så blir ju tjejerna "tvingade" att växa upp medan killarna drar, inte i alla fall men ibland, eller ofta...

Peter & Christina va oxå tillsammans länge (3 år) efter att de fått barn, Camilla & Kieu fortsatte också ihop ett tag, Louise & Ronnie är fortfarande tillsammans, Camilla & Benjamin likaså, Bente & David höll också ihop ett bra tag efter att Emma fööddes, så några finns det allt...
  • Ts Mamma
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-02 10:30:40 följande:
    annakohler och Ts mamma - kan ni vara snälla och inte avslöja nåt! jag vill se det på tv istället och det är nog många som håller med mig...
    BF 100904 - Längtar!
    Jag vet inte, men vad har jag avslöjat?

Jag skrev till Annakohler att det här inte är spoiler tråden, jag vet inget mer än det som visats på TV i Sverige...
  • Ts Mamma
    annakohler skrev 2010-06-02 11:42:42 följande:
    här på tråden får man väl skriva fritt kan inte rå för att stine är min vän på facebook...men många här inne skriver ju så elaka saker om stine så därför ska väl inte mina grejer om stine påverka er....

den foglossning hon har har jag med haft så
    jag är ganska lik henne faktiskt det säger min sambo med
    Nej, i Spoiler tråden får man prata om saker som hänt efte5r avsnitten som visas i Sverige, länken till den finns i TS här diskuteras vad som hänt av det man sett på TV här i Sverige!

Å vad har det att göra med om Stine är din vän på FB???

Gå in i spoilertrå¨den och berätta vad du vet i så fall...
  • Ts Mamma
    bara lilla jag skrev 2010-06-02 11:54:18 följande:
    -suck- va tråkigt det är med folk som inte kan respektera en trådstart och hålla sig till det önskade syftet med tråden.. Ytterst barnsligt enligt min mening.. Men då vet vi vad annakohler har för syfte i tråden så det är ju bar att inte läsa eller kommentera hennes inlägg så kanske hon tröttnar till slut och lägger ner..
    Ja, jag håller med.

Sen skulel jag vilja att de som säger att jag har avslöjat saker pekar på vart jag gjort det, för jag vet inte vad som händer ens i avsnittet ikväll....
  • Ts Mamma
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-02 12:40:37 följande:
    Förlåt, jag missuppfattade ditt inlägg tidigare, insåg inte att de saker du skrev faktiskt visats i Sverige. Så jag ber om ursäkt
    BF 100904 - Längtar!
    Ingen fara, kan hända alla, men det kändes lite dumt när jag gjorde allt för att hon inte skulle fortsätta att skriva saker som inte visats i Sverige än...
  • Ts Mamma
    annakohler skrev 2010-06-02 13:15:38 följande:
    vi blev vänner på FB i förrgår...så kom inte med det skitsnacket okej...
    Oooops, men då måste ni ju va jätte tighta eller så är vill du bara vara lite wannabe vän med henne för att hon är halv känd...
  • Ts Mamma
    annakohler skrev 2010-06-02 13:19:57 följande:
    jag söker väl inte uppmärksamhet bara för att jag skriver fritt

och vi skaffade också barn 2 innan våran äldsta var ute ifrån blöjorna inget fel i det okej

vårat första var inte blöjfri förrän 3 1/2år gammal och han fick sin lillebror exakt ett år innan blöjorna försvann på han är väl inget fel att skaffa barn tätt,,våran yngsta har blöjor och vi jobbar på 3:e barnet inget fel där heller
    VEM har sagt att det är fel att skaffa barn tätt???

Herregud, min lillasyster är 11 månader yngre än mig, teoretiskt sätt skulel vi ha kunnat vara födda samma år...
  • Ts Mamma

Det inlägg där jag skrev att detta INTE var spoilertråden plockades bort eftersom jag citerade ett annat inlägg med just spoiler, fick ett inbox meddelande om det, så det är lite rensat här inne...

Svar på tråden Unga mödrar Danmark