Inlägg från: hysteria |Visa alla inlägg
  • hysteria

Unga mödrar Danmark

Blev riktig ledsen av de sista avsnitten, Hanna är nog inte så lämplig som mamma ändå fast jag trodde att hon skulle fatta efter tiden på mödrahemmet. Tror dock myndigheterna har lite koll iaf. Natasja borde fan förbjudas att föra sina gener vidare.

Tyckte så synd om Line att hon inte fick ha flickan hos sig.

Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • hysteria
    msister skrev 2010-06-16 21:44:02 följande:
    Det enda jag satt och tänkte på när jag såg Kristina, Majas mamma var: -Snyt dig och skaffa jobb...
    Hon orkar ju inte för hon har inget körkort.. Flört Sen även om hon hade haft det så har ju banken helt UTAN anledning nekat henne ett lån!! UPPRÖRANDE! Skrattande

Angående snörvlandet så är dom nog ganska snoriga i danmark allihopa!
  • hysteria
    Arentorpbebis skrev 2010-06-16 22:29:35 följande:
    ja vad säger man om dagens avsnitt?  Hanna som skulle visa att hon klarar sig själv en natt i nya lägenheten å tillbringar den med å supa.... hm hoppas hon inte gör de för ofta bara!

Å Isabella som satt still som en liten ängel i frisörstolen hhihi så söt

Lines förlossning verkade lugn å bra! skönt att de inte var nått allvarligare med dottern!
    Hoppas nu att de håller med jesper å allt! Men hon verkar ju komma från en vettig familj så hon klarar förhoppningsvis mammarollen bra!!
    tyckte de var lite kul att Lines hyffsat nyfödda lillebror blir morbror till Lines dotter Känner då ingen som har en så ung morbror

Å den där natasja med kille är ju verkligen ett kapitel för sig!! avskyr människan!
    sonen har astma men  nej nej de röker på som vanligt INNE!  de sa ju det själva... "Lukas får konstant gå runt i röken och det är ju inte bra för honom"  Näe men hade ni brytt er om ert barn så hade ni slutat för länge sedan!
    och att inte tro på sin barnmorska som säger att det är skadligt för fostret med rökningen .... sa hon att hon trodde det var propaganda?! Propaganda för vad?  Finns så många ord jag vill säga om de 2 men jag blir väl portad från familjeliv för gott då! Men fy fan för att vara deras barn.........
    Håller innerligen med om Natasja, jag hoppas att någon får upp ögonen för den där familjen..
  • hysteria
    AmandaBrun skrev 2010-06-17 08:30:26 följande:
    Men allvarligt.

Kan inte Kristina göra ett IQ-test istället för teoriprov...

Jösses.
    Hon hade nog kuggat på det med :)
  • hysteria

Undrar om dom måste godkänna de färdiga avsnitten innan dom visas på tv? Nån som vet?

• hysteria
    .D
    Ant85 skrev 2010-06-17 10:31:21 följande:
    De norska unga mödrarna var det ju mer fest och väldigt lite barn i tyckte jag när jag såg det. Trist! Nej mer danska unga mödrar!
    Tyckte de norska avsnitten var riktigt tradiga.. Hoppas att det kommer mer danska unga mödrar så man själv kan framstå som en alldeles fantastisk mamma :D
  • hysteria

Åh just det, tillbaka till Hanna, Va fan hade hon på sig? Jag brukar inte reagera men detta var ju något utöver det vanliga.. Jag tror tyvärr inte det kommer gå så bra för hanna och dottern..

• hysteria
    Arentorpbebis skrev 2010-06-17 11:05:46 följande:
    hon hade en jeans väst på sig va? Vanligtvis brukar man ju ha någon topp eller något under men bara  Vanligtvis!
    Var det jeans? Ja hur som helst passa den alldeles ypperligt till de uber-lågt skrurna jeansen så hon kunde visa både magen,röven och brösten :) Men sen bytade hon kläder till spets leggings :P
  • hysteria
    Blåbärssaft10 skrev 2010-06-17 11:10:48 följande:
    jo trodde nästan inte de kunde bli värre, så bytte hon till spetsleggings utan något över!
    Tur iaf att hon hade nått under :P
  • hysteria

Jag kommer aldrig vänja mig vid att se när dom röker inne med barn, blir lika förvånad varenda gång.. M-S har verkligen oflyt..

• hysteria

Dra mig på en kärra vad Hannah såg ut i huvudet, en batikfärgad indier eller nått..

• hysteria
    3 barns mamma84 skrev 2012-01-26 16:12:05 följande:
    Drömmersäger inget men jag veeeet hahaha jag håller med hon e go tjej
    Du kan väl skriva i spoilertråden?
  • hysteria

Jag stör ihjäl mig på Line, Men Gud va snygg hon är :) 

NN måste ju för guds skull ha hjälp, hon är ju så skör stackarn. Tror inte att hon kommer klara av föräldraskapet särskilt bra när Remi börjat trotsa, Det är något med henne som oroar mig.. 

• hysteria
    Prins Williams Mamma skrev 2012-03-09 20:05:38 följande:
    Så hemskt att läsa hennes fb när hon berättar att två personer en från soc och en polis knackade på hennes dörr 18.45 på kvällen och krävde att få pojken med sig vilket hon gensvarar med att kan jag åtminstone få packa en väska till honom och få en ensam stund med honom? Det tyckte dom var okej, hon packade ner fina kläder till honom och pussade honom och sa att mamma kommer alltid älska dig vi ses snart igen. Fy fan för myndigheter.
    Mja, jag tackar alla högre makter för det sociala som ser till att barn inte får växa upp i misär, Men det är en annan diskussion :)

Sen undanbedes spoilers i denna tråd. 
  • hysteria
    Prins Williams Mamma skrev 2012-03-09 21:52:50 följande:
    Anser ej att jag spoilade tyvärr. Jag har inte gjort något som helst fel. Jag visade min omtanke som medmänniska till en annan person kan du inte se det så synd man kan tycka om dig.
    Haha, What?
  • hysteria

Jag kan inte sluta irritera ihjäl mig på Line och Michaela.. Vilken jävla mupp Michaela är mot sin snubbe.
    Ingen mer än jag som reagerade på att Line lagade mat i en avfallspåse  ?Flört

• hysteria

Alltså visst är det sorgligt när barn blir omhändertagna men NN har väl sällan visat prov på gott föräldraskap?! Otroligt osäker och instabil människa.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark