Inlägg från: mamma hampus |Visa alla inlägg
  • mamma hampus

Unga mödrar Danmark

Jag vet inte heller,men som sagt mamma är ingen ålder det är något man är och blir.Visst jag är 25 år kanske också gammal men jag tycker inte att man skall säga så heller programmet visar mammorna mellan 15-20 år men jag tycker att det spelar ingen roll när man blir mamma.En mamma är alltid en mamma ovansett ålder men jag känner mig ung än och jag fick min Hampus när jag var 18 år,och har varit ensam med honom sedan han skulle bli 7 månder och jag vill gärna prata mer med andra men jag vet inte vilken tråd jag skalll vända mig till..för om jag startar en ny är det inte många som skriver eller så börjar man skriva och sedan dör tråden ut,jag vill kunna skriva till många och sedan om man har några frågor är det bara att skriva och jag läser era berättelser och skriver frågor till er...

har någon av er någon blogg??

• mamma hampus

Vad tyckte ni om dagens avsnitt?

Hanna verkar vara en mysig tjej,men hennes mamma tyckte jag sådär visst jon är väl lika lycklig för att bli mormor men när man såg hennes långa hår och var så mager.Och att de sov tillsammans men som tur var det bara för tillfälligt medan de skall renovera övervåningen men att hennes mamma pussade på magen och börja be.Jag tyckte lite sådär om det visst alla får väl göra som de vill men min mamma pussade aldrig min mage när jag var gravid.

Och till er som retades lite på att Stine hade mycket fett hår eller liknade jag småskrattade lite och tänkte på er när jag såg Hanna "en till mamma det kommer skrivas om" nu var jag hemsk mot er i stället.

Det var roligt och se Camilla igen och se hennes lilla Oliver,vad har vuxit och väldigt lik sin pappa.Men mest utseendet tycker jag och att han hade vattenkopper tyckte jag att han var lite pigg i mellanåt,och att fick äta brevid sängen medan han titta på film det är väl inte så bra att han får äta sådant innan maten som de höll på med.

Och för att se Line igen var kul hon passade i långt hår men det var inte mycket möbler det hade men jag har för mig att de hade mer i lägenheten eller vad har de tagit vägen?..

Jag tyckte också att det var dålig stil av läkaren att de inte såg att det var något som var fel.Jag skulle också bli orolig som Melissa blev men jag blev glad också att man fick veta att han skulle bli frisk.Men det återse hur det blir i framtiden jag tycker att Melissa ser tunnhårig när de zommar in hennes hår tycker jag är det någon mer som har tänkt på det..

Nu har jag nog skrivet lite om varje person..

• mamma hampus

Jag tycker det är dåligt men jag brukar alltid se dagen efter men annars brukar de ju lägga upp efter kl 22 så kolla då...

• mamma hampus

Jag håller med jag tycker inte heller om folk som röker när de är gravida eller om barn är i närheten..Och det stinker verkligen när man gör det inne också min mamma och syster röker men dom är alltid ute och  röker och gör uppehåll medan de har varit gravida och det tycker jag är bra..Jag själv röker inte men jag kan vara med som sällskap och prata lite men inte att jag röker själv samma gäller på fest tycker jag.

Jo det jag menar med Hannas mamma var att jag tyckte att hon var väldigt smal och lite småäklig och detta långa hår.Och sedan att de delade säng och hon pussade magen och började sjunga för den och be för den..men det är vad jag tycker..

Och Camillas son Oliver tyckte bara att han såg pigg ut när han gick till toaletten det var det enda jag regerade på och sedan såg man hur hängig han var när han låg i sängen och tittade på filmen..

Vad tror ni händer mer idag då?

• mamma hampus

tackar för denna information

Arentorpbebis skrev 2010-05-12 15:46:10 följande:
    Vill bara upplysa alla om att UM kör på som vanligt imorgon, även om det är röd dag!
  • mamma hampus

Blir också lite sur när de håller röker hela tiden...och jag håller med om att Inges dotter är söt misstänkte också någon förlossningdepression ursäkta stavningen.

• mamma hampus

Ja gissar på också en kille

Vad tror ni hemma hos Camilla då det är ju snart dags... kommer inte ohåg om de hade kollat upp men det pratar om lillebror och bebisen i magen..

Om jag skulle få ett syskon till min son skulle jag inte kolla upp det,e det någon av er som har kollat könet någon gång?

• mamma hampus

Hallå alla

Hoppas att allt e bra med er,ang gårdagens program vad det någon mer som jag tyckte att Camillas lilla kille var lik henne i profil.Vet inte om jag missade det men jag vet inte om jag hörde något namn på den lille killen.När de började spela musiken och hennes lilla berättelse i korthet det var nästan att tårarna föll lite.{#lang_emotions_smile} men jag är som jag är haha.

Och när jag såg att Christina ville bita sin man under förlossningen men jag förstår henne att det gör ju ont mellan värkarna.Men det är nog första gången jag har hört att någon försöker bita den andra.Men hur tror ni att det kommer gå idag då?

Svar på tråden Unga mödrar Danmark