Inlägg från: Topcom |Visa alla inlägg
  • Topcom

Unga mödrar Danmark

HALLÅ HALLÅ HALLÅ!
    Både danska och norska unga mödrar ligger uppe på Kanal 5 play nu!! BARA ATT FROSSA! :D

• Topcom

Ajaj, sry, såg att det var gamla avsnitt av danska unga mödrar. Men hur som helst, kan ju vara kul och se alla fall:D Det där kanske också betyder att de kommer ladda upp fler avsnitt. Ikväll handlar det om svenska unga mödrar åpå outsiders såg jag också:)

• Topcom
    Buggster skrev 2010-04-26 12:18:17 följande:
    Det är danska som har premiär, 30 nya avsnitt
    Härligt:D
  • Topcom
    Supermamman71 skrev 2010-04-26 17:24:11 följande:
    kommer på kanal 5 kl 17
    dålig tid=/ lite tidigt.. Men man får försöka vara hemma vid den tiden!
  • Topcom
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 10:42:38 följande:
    Har ni inte set unga mødrar igår ?
    Det kom igår det komma ny varje söndag här i Dk
    Igår började det kl 20.00 slutade 22.00 ca och det var premiär igår alla unga mödrar såg sig själv och man fick se alla mödrar och deras utvecklig hur allt hade gått
    Nya bebisar osv
    Men det går bara att se i danmark?:( 
  • Topcom
    Jasmine Angelina skrev 2011-03-04 20:19:52 följande:
    Har frågat kanal 5 för en tid sedan då det var ett bra tag sedan vi såg dessa unga mödrar och dom har sagt att det i nuläget inte är riktigt bestämt om när eller om det ska sändas nya avsnitt i svensk tv
    Så j***a dåligt at de inte har någon planering:( Vi vill ju se!
  • Topcom
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-08 16:46:22 följande:
    Är så glad att jag bor i Danmark
    haha jojo, nu ska vi inte överdriva ;D Bor du i Danmark för att du får se unga mödrar tidigare än oss? xD höhö
  • Topcom
    BeautifulPink skrev 2011-04-25 21:24:26 följande:
    Jag har kollat på första avsnittet också. Jag bryr mig inte så mycket om vad Hannah gör när Cecilya inte är hemma men jag störde mig otroligt mycket på att hon började dricka redan innan hon lämnat iväg dottern. Jag har aldrig tyckt om Hannah men det verkar iaf som att hon kan ta hand om dottern. Det är huvudsaken.
    Riktigt onödigt att hon alltid ska envisas med att röka inne och festa loss, det gjorde hon ju i förra säsongen också. Man märker att hon inte var mogen för barn alls. Nu gör hon väl det som är nödvändigt..=/
  • Topcom
    BeautifulPink skrev 2011-04-25 21:37:19 följande:
    Ja, precis. Hon firar allting med enormt pådrag. Hoppas bara att hon inte tänker festa varje helg som dottern är iväg. Men det kan ju kanske vara rätt bra och skönt för dottern att få en paus från sin mamma också.
    Jo, det är väl det, men jag ser inte att hennes stödfamilj är en bra lösning i längden, hon kommer bara vilja ha mer och mer "egentid". Kan inte tänka mig något annat tyvärr:/
Svar på tråden Unga mödrar Danmark