Inlägg från: Topcom |Visa alla inlägg
  • Topcom

Unga mödrar Danmark

marla333 skrev 2012-01-26 20:54:19 följande:
    precis sett dagens avsnitt. OMG vilket triangeldrama! stephani verkar ha det väldigt jobbigt. får lite mer sympati för henne nu när man vet vad som hänt henne.  
    När hon började prata om olyckan lät det som om det hände för flera år sedan, typ "åh jag trodde aldrig att jag skulle gå vidare". Sen fick man veta att det hände för endast ett år sedan, och på den tiden har hon hunnit gå vidare med en on-off-kille och blivit gravid. Här går det undan.
  • Topcom

Eller hur!såklart är det sorgligt att det hände, men gud vad löjligt att hon pratar om de på det sättet nu när hon "hann bearbeta" det så snabbt menar jag. Och bästa kompisen? Ville hon ha lite spänning med i bilden eller vad är grejen? Riktigt fi**igt. Faktiskt.

• Topcom

Om man pratar om det stora spannet så är lixom ett år ingen tid alls. Eller förlåt, nio månader. Vi får ju inte glömma att hon faktiskt varit gravid i några månader nu..!

• Topcom

Men att hon har blivit gravid har ju egentligen ingenting med saken o göra, utan det var att hon hade sex från första början.

• Topcom
    tinis skrev 2012-02-24 08:32:20 följande:
    OMG vilken tråd! Älskar detta program Cool

Haha min kille bara garva när jag sa att Familjeliv (som han tycker är meningslöst) har en tråd om det ännu mer menigslösa prgorammet UM

Sann lycka - favoritar!

Men som nån skrev, är DL o Rasmus lite lite bakom flötet? Känns det inte lite konstigt att ha med dom i programmet då, att filma deras olycka menar jag? Fast dom har ju såklart valt det själv...
    Haha min kille säger "AGREE" xD

• Topcom
    A L V skrev 2012-05-15 09:55:34 följande:
    Men alltså Glennie. Inte träffat sina barn alls på 1,5 månad, utan hellre flyttat in i en skokartong med sin nyaste fling.. Obestämd
    Tycker att Glennie prioriterar heeeelt åt skogen. Att hon inte ens mår dåligt över situationen äcklar mig.  
  • Topcom
    Starbaby skrev 2012-05-15 18:06:43 följande:
    Jag saknar Malou-Stella, vart har hon tagit vägen?
    När en mamma avslutar sin medverkan i UM brukar de göra en recap på hela hennes medverkan. Jag tror inte att Malou-Stella kommer tillbaka, möjligtvis under ett "såhär gick det sen"- avsnitt :( Hon var rolig att titta på.
  • Topcom
    ProudMama skrev 2012-05-15 18:12:43 följande:
    Malou-Stella saknar jag INTE! Fy, hon och hennes mamma retade gallfeber på mig!!!!! Uäck!
    Hahaha hon var ju rolig xD Till skillnad från tråk-camillasophia och weird-line! höhöhö
  • Topcom
    Starbaby skrev 2012-05-15 18:18:39 följande:
    Åååh, camilla-Sophia, shit hon är så tråkig. Sen hatar jag Nicki och whats-her-name med skelögda ungen Lucas (no offence), de är så uppe i det blå med sina musikvideos och stoppar potatis i en platspåse i ugnen, vilken knäppis.
    Jag tycker att NN är väldigt ointressant under vissa sekvenser som nu senast, när hon skulle fixa fest till sin mamma.. snaaaark. Camilla-sophia pratar om hennes skola och hennes border-line..snaaaark. Line bara står och lagar (misslyckad) mat, pratar om sina problem med nicki..snaaaaaaark!!!! Vad gör de där?!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark