Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

Japp så e de! Måndag till Torsdagar 17,00- 18,00

• Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-03 14:35:21 följande:
    Jag kanske är löjlig och har inget liv, men jag sitter och räknar ner till klockan 17!!
    Och jag tänker ut en rad saker jag ska hinna göra klart till kl 17
    Damsuga, lägga i diskmaskinen, sätta igång tvättmaskinen och torka golven samt slänga ut mattorna å ge dem några piskrapp
    Dags att skynda på!!
  • Arentorpbebis

Nu e de jag som e gravid
    Fast usch idag känns det inget vidare! Vill bara bädda ner mig i soffan och kolla på UM!

• Arentorpbebis

Åhhh! så arg på mig själv!  Välkommnade grann tösen att leka med min dotter utan att blinka{#lang_emotions_tongue_out} Å jag som skulle ha en skön stund i soffan Istället får jag sitta på en obekväm stol framför datan..... dumma mig!

• Arentorpbebis
    C060908 skrev 2010-05-03 20:08:28 följande:
    Grattis
    Tackar tackar!!{#lang_emotions_laughing}
    Om du vill och kan så får du gärna uppdatera ts med de nya mammorna, Skönt att ha den å titta på när minnet är som det är
  • Arentorpbebis

usch jag gillar verkligen inte den nya gravida Inge eller vad hon nu heter!!

• Arentorpbebis

åhhh kalla mig elak, omänsklig eller vad ni vill! men Inge ser så jäkla efterbliven ut! så nu ficka jag det ur mig! Hata mig gärna men jag var tvungen att få ur mig detta!!!!!{#lang_emotions_undecided}

• Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-05 18:48:44 följande:
    Arpentorpbebis: Hon är kanske inte den skarpaste kniven i lådan?
    Neee jag tror inte det Men hon känns så ofräsch på alla plan liksom! känner mig riktigt elak!{#lang_emotions_demon}
  • Arentorpbebis

hannavirrpanna- fy så elaker du var nu{#lang_emotions_surprised} hehe näe vi ska väl inte bara klanka ner på Inge! saknar att det var ett tag sedan MS gjorde nått riktigt korkat!!{#lang_emotions_demon}

• Arentorpbebis

Hannavirrpanna- MS = Malou stella, Som var i köpenhamn med sin son tino, för några avsnitt sedan!

c060908 Japp Inge byxorna e på varje dag

Svar på tråden Unga mödrar Danmark