Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Unga mödrar Danmark

Rebecza Bambini så står det på facebook

• annakohler
    Isabellesmamma89 skrev 2010-06-09 19:47:04 följande:
    är du vän med alla unga mödrar på FB eller? :O
    nej inte henne men söker man på henne så ser man hur hennes namn stavaas
  • annakohler
    livet med barn skrev 2010-06-09 19:58:48 följande:
    vi vet ju inte om dom INtE skyddade sig!
    nu har jag kollat programmet jag missade ska kolla andra med.. är glad att rebecza väljer att behålla barnet
  • annakohler
    Arentorpbebis skrev 2010-06-09 21:14:10 följande:
    ja jag fattar verkligen inte varför man blir vänn med folk man inte ens känner?!  tackat nej till många vänförfrågningar från okänt folk, ja menar varför skulle ja visa mitt privatliv för dom?Tungan ute
    är väl bara kul med nya vänner
  • annakohler
    Barbiegirl skrev 2010-06-09 21:19:26 följande:
    hur ofta pratar man med okända på fejjan då??verkar mer handla om att visa hur många vänner man har,sedan är det skit samma om man känner varandra tydligen...
    finns ett fåtal personer på min vännerlista som inte är kända i mitt ansikte utan som själva har barn som man har en del gemensamt med....
  • annakohler
    Pillarbox skrev 2010-06-10 11:24:48 följande:
    jag ogillar rebeccas kille nu.. han verkar ju vara ett svin.... den där flickan borde inse och byta ut honom.
    ja han verkar som det rebecza med säger att han är rädd och det är ju förståligt men inte behöver han vara på det viset i så fall...

hon verkar ha fått besked av läkaren att detta kanske är hennes sista chans till att få barn så jag står på hennes  sida att behålla barnet....det gör hon rätt i med..

hos oss har läkaren sagt att vi inte heller kanske kan få fler barn....
  • annakohler

här försvann tecten med den hängde inte riktigt med...fel text på fel person...jag är med glad för hannah och cecilyas skulll men vad söt hennes dotter har blivit

• annakohler

med kidnappsförsöket så tror jag inte att han får igenom det faktiskt....

• annakohler

vad är det för sambo tvillingmamman har min sambo säger varje dag att han tycker det är underbart att jag o barnen bor på samma ort nu som hans arbete då vi bodde i leksand så fick jag o 4åringen aldrig träffa honom så mycket...nu bor vi alla i rätvik  där han arbetar

i hade bara ett barn i leksand men har nu två

Svar på tråden Unga mödrar Danmark