Mamma och Mor skrev 2010-06-15 13:10:13 följande:
Har följt tråden ett tag men inte gjort några inlägg, men nu kommer det ett till slut

Katherina, vilken livssorg att förlora en son på det sätt hon nu gjort - men det är nog väldigt svårt att sätta sig in i en sådan situation så där är svårt att säga så mycket.
Malou Stella.... o herre min je.. Men, nog är hennes mor också lite "medskyldig" genom att inte ställa hårdare krav hos sin dotters beteende. Jag tänker curlingförälder om henne.
Stine verkar inte må bra, kanske är hon väldigt ensam? Kan inte minnas att jag sett något avsnitt där hon har haft vänner kring sig. Kanhända att hon försöker få en identitet genom att må dåligt - men det är knappast medvetet från hennes sida om det är så.
Natacha, den nya karaktären i serien. Känns väldigt ung och inte så mogen i sitt resonemang. Dock, måste jag nästa försvara henne lite, för det dyker ofta upp trådar på FL om önskan om ett visst kön och där möts det av många förstående inlägg och "ryggdunkar". Hon uttrycker en tydlig önskan om en dotter, men förhoppningsvis inte så extrem som det visar sig i tv.
Hoppas Hanna nu får behålla sin dotter, jag tycker hon verkar väldigt mån om sitt barn
Hannah fick behålla sin dottter Cecilya