Pollygrip skrev 2010-06-09 18:44:44 följande:
har inte skrivit så mycket innan...men om man har ont om pengar så man inte kan betala hyran då köper man väl inte chips?
Sen tror jag att Jacob reagerade som han gjorde var att han är rädd för att förlora ett barn till.
Jag tänkte så först jag med men sen kom jag på att i Danmark äter man inte chips som godis utan till maten...
Jag tror oxå att Jacob blev arg/rädd/ledsen för att han är rädd att något ska gå fgel men jag tycker endå att Rebecca var otroligt nonchalant och egotrippad när de pratade. Hon visste vart han stod och endå drog hon in sonen i det hela, det tyckte jag var tragiskt att se och gjorde att jag ställde mig mer på Jacobs sida än Rebeccas...
Bianca; Ja, vad ska man säga?! Naiv? Dum, korkad? Allt eller bara helt lost, uppväxt i en bubbla någonstans?? Hon har ju INGEN verkligehtesuppfattning den människan!! Jag stör mig nog mer på henen än Kristina med dottern Maja nu tror jag...
Å så va det Kristina, kul att dejten gick bra, han verkar ju vettig och kors i taket hade han ju prickat in alla hennes kriterier, typ...

Man kan ju alltid hoppas att det blir något och att det håller, om inte annat för att hon ska bli lite roligare att se på...
Christina med tvillingarna tycker jag bara synd om, hennes kilel e ju helt lost, han och Bianca i samma rum skulel nog bli ett rum fyllt av sågspån...