• HonSomHarDetLångaStörigaNicket

    Har du fått en kuk i röven av misstag?

    Jag tycker man ofta hör om de som av misstag fått en kuk i röven att killen av misstag tog fel.
    Detta har aldrig hänt mig jag är analfobiker och den karl som skulle "råka" rövknulla mig skulle själv få en kavel upp där.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du fått en kuk i röven av misstag?
  • Pix Ladin

    Nej tack. Inga kukar i röven. Varken små fem centimeters eller rejäla sådana.

  • Anonym (hahaha)

    Äntligen! Jag har väntat på att nån skulle starta den här tråden hihi.

    Jag röstade nej.

    Möjligtvis om någon stod på en balkong på tredje våningen och hoppade ner på mej med kuken före, att den skulle kunna hamna i fel hål. Eller om man har ett vidöppet rövhål förstås. Men i mitt andra hål hamnar inget av misstag. Bara medvetet.

  • Anonym (hahaha)

    Däremot har jag varit med en som försökte knulla mig i naveln en gång. Blonda killar är tydligen inte så smarta dom heller.

  • Anonym

    Nej och jag ska säga att om någon skulle försöka i det hålet om jag inte ville skulle han fått använda mycket våld och jag hade troligtvis gjort mig riktigt illa och därav låtit höra det.

    Och jag är trots allt väldigt förtjust i analsex och har det varje gång vi har sex, men komma in av misstag går INTE(på mig).

  • Anonym (ja ont som fan)

    Det har hänt, gör ont som fan och killen(min sambo) hade världens ångest länge efter.

  • Pix Ladin

    Ni som av misstag har fått en kuk i röven:

    Hur fan kunde det gå till? Har ni slappa rövhål eller dunkar era killar in kuken i er? Jag förstår inte.

  • Anonym (hmm)

    Fattar inte hur det ens är möjligt rent fysiskt att göra det av "misstag"..herregud, man känner väl ändå att det tar emot rejält om man är på väg att köra in den i fel hål?

  • Mariohn

    Pix Ladin skrev 2009-12-02 14:39:49 följande:


    Ni som av misstag har fått en kuk i röven: Hur fan kunde det gå till? Har ni slappa rövhål eller dunkar era killar in kuken i er? Jag förstår inte.
    Nu dog jag av vrålgarv.
  • Mariohn

    Men jag undrar också hur man lyckas få någonting öht i häcken av misstag. Min är ganska väl igensluten.

Svar på tråden Har du fått en kuk i röven av misstag?