Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Jag köpte en stickat klänning från hm, den var lite sönder men går att se den utan problem och fans ett fläck på, fläck gick bort. nu jag såg en annan tråd som är öppen där bak också men man ser knappt den. det var sista som var kvar tyvärr jag fick 50 kr rabatt på den fick den för 149 kr. tycker ni att det är bra eller ska man bytta jag tror finns på andra butiken.

• star67

en fråga ange reklamation. jag hade köpt en klänning som var en fläck på och fick 50 kr rabatt men när jag kom hem såg att det var ett sömn som var sönder. så jag gick idag för att bytta men de sa eftersom jag har fått rabatt på den så jag får inte bytta. jag fick rabatt för fläck inte för att den är sönder sen jag fick betala 50 kr extra för den nya de brukar göra så??? jag har ångrat mig att jag vissade kvittot faktiskt hade byttat den utan kvittot utan diskution och utan 50 kr extra. på HM.

• star67

Anna i Skåne skrev 2009-12-04 16:29:53 följande:

Tyvärr är det nog ofta så, får man extra rabatt är det ingen bytesrätt. Men det borde de ju sagt när du köpte den i så fall.
    oky va tråkigt.
  • star67

jag beställde den i stl 92 men jag tror 98 hade passat bättre den är ganska små i stl men funkar att hon ha den i år. jag tycker att den är mycket snyggare än den såg ut på tjejrna på reklamblad och biligt jag betalade 68 kr.
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx

• star67
    maruttan skrev 2009-12-03 15:31:01 följande:
    Någon som vet ifall den gröna bebisoverallen som var dagens "köp" på Lindex online igår finns i butik nu? Ska iväg på lördag och hoppas på att hitta en eftersom den hann ta slut igår
    om du inte hittar den de har en annan i blå utan luva för 149 kr den är också fin jag köpte den jag vill inte ha luva på.
  • star67

någon kanske kan hjälpa mig?? jag har beställt lite varor från hm och jag betalade med kort men idag jag fick ett brev att gick inte att dra penger och att de ska avbeställa den imorgon om jag inte bytta betalnnings sätt.
    om jag betala om kan man se direkt om det gick eller inte?? alltså de dra penger direkt??

• star67
    molnen skrev 2009-12-07 15:59:42 följande:
    Finns den på hemsidan? hittar de inte har du någon bild?Lillan 10mån 72cmlång har sin grå 79.50 kr dress i storlek 86 idag. Jättemysig att ha när man är sjuk , varm och go ,hon är kall av sig.
    nej finns inte på hemsida men jag har bild.
  • star67
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 14:50:38 följande:
    Jag tycker att du ska ringa kundtjänst för att få problemet åtgärdat
    har ringd de och det var för att jag betalade med min man kort. det går inte då måste jag beställa med hans namn.

jag har registrerat mig för H&M nyhetsbrev för att få välkomstrabatt på 25% på en valfri. men har inte fått mail eller något.
    jag har gjort det flera gånger men fick inget. gör jag något fel ??? någon vet vad ska man göra??

som står på rabatttråd lista. www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html
  • star67
    molnen skrev 2009-12-07 15:59:42 följande:
    Finns den på hemsidan? hittar de inte har du någon bild?Lillan 10mån 72cmlång har sin grå 79.50 kr dress i storlek 86 idag. Jättemysig att ha när man är sjuk , varm och go ,hon är kall av sig.
    jag har fixat bild det är den blå overall jag menade.

www.familjeliv.se/Hem/star67/galleri.php
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10