Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

kan någon prova gå in på www.hm.se det går inte för mig?

• star67

ja nu gick bra. ingen rabbat kod på hm som gäller rea plagg också??

• star67
    Hejpådig skrev 2009-12-18 17:00:47 följande:
    jo finns 10% rabattkod.se
    det går tyvärr inte att använda den med 1825 när man köper mer än 400 kr. jag ringde kundtjenst och de också provade men gick inte.
  • star67
    Lilaa skrev 2009-12-22 11:28:34 följande:
    Hej! Nån som köpt klänningen från Lindex som var med i dom där tio dagarna? Dottern provade sin idag och den satt precis fast det var hennes storlek, kan man byta fast man köpt billigare? Nån mer som upplever den liten eller ska den vara så?
    ja jag tycker också att de är för lite i stl, men finns inte hennes stl i butiken nu. jag har bestält en på nätet i stl104 kanske blir för stor. 98 hade blivit bättre men finns inte kvar.
  • star67

jag bestälde en topp från lindex den 16 och står fortfarande fraktas till lindex.

• star67
    Snorky skrev 2009-12-27 09:28:32 följande:
    De började ju rean redan innan jul så det lär ju vara rätt urplockat nu i mellandagarna, eller??? Att handla vanlig rea på kappahl o lindex är ju inte värt... det ska vara halva reapriset eller kupong man får använda på rean, för annars blir det ju samma pris som med kupong och då kan man ju köpa det redan till ord. pris eftersom det finns kuponger så pass ofta.
    ja du har rätt jag brukar göra så väntar att få en kopung som man kan använda på rea varor så att man tjäna lite på annars är bättre att man köpa på ord pris det man vill ha med kopung.
  • star67

någon vet om butikerna brukar göra rea på julgran efter nyår?? vill köpa en helvit eller silver till nästa år, så tänkte om de brukar göra så man kan köpa en nu`?

• star67

Jag har beställt lite varor från hm en vecka innan jul.leveranstid var först v52 -v53 och sen jag ändrade några och blev leveranstid v 53-01 nu jag har kollat att det står leveranstid v 02 -v03. varför de gör så??? {#lang_emotions_yell}

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10