Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Angående leggings, så är både Lindex, Kappahl och Cubus små i stl. Dottern som är 1,5 år har 98 på sina leggings, men kan ha 86 på babyavdelningen på Lindex.

Och de är inte särskilt långa, eftersom de är så smala så sitter de superbra.
    Känns lite märkligt att ha 86 på de flesta kläder men 98 på leggings :-S
    När tror ni det blir 2 för 1 eller halva reapriset på Lindex? Och Kappahl?
    Jag hoppas det inte blir förren när barnbidraget kommer, har redan handlat upp alla pengar :-0
  • puh fantast

Blev irriterad på Kappahl idag. Var in och skulle handla lite, men det var inte halva reapriset på barnkläder, utan bara dam och herr

Dessutom tog de fel pris på en tunika som jag köpte. Ska in och klaga imorogn.
  • puh fantast

Tycker inte Lindex att stora barn behöver  långärmade tröjor? 

Har en son på drygt 5 år som snart behöver 128 på tröjor och Lindex har bara några få, både i butik och på nätet. Och inte är de särskilt snygga och roliga heller.
  • puh fantast

Hur var det med halva reapriset eller 2 för 1 på Lindex?

Visst var det någon som hade koll på när det var tidigare år? 
     Tror ni det är på gång snart?
  • puh fantast

På Kappahl här i stan så behöver man kvitto för att reklamera. Och då satt lappen kvar, men jag fick inte byta fast det var hål. Hur det är på  Åhlens vet jag inte.

• puh fantast

På Lindex rea brukar hon i kassan para ihop de saker som kostar lika mycket och dra bort en av de. De gör det så billigt som möjligt för kunden.

Medan Kappahl "bjuder" på de billigaste varorna, de gör det så dyrt som möjligt för kunden.
    Jag tycker halva reapriset är mycket bättre än 2 för 1.
  • puh fantast

Har ringt mitt Lindex och det började tydligen igår här (Örnsköldsvik)

Så jag måste nog packa in barnen i bilen och åka iväg en sväng =D
    Trots att dottern har hosta
  • puh fantast

Har nu varit in på Lindex och det fanns inge kul här och inte mycket heller

Hittade dock en pyjamas, 2 tröjor, ett par leggings och ett par mjukisbyxor till dottern och ett par byxor till sonen. Allt för 240:- =D
    Önskar dottern fortfarande kunde ha bebiskläderna, det fanns mycket på bebisrean.
    Får åka in en sväng en annan dag när jag har mer tid att titta.
  • puh fantast

Här fanns det en rosa Bamse overall i stl. 80 och några flecceoveraller.
    Och några konstiga jackor på stora flick, tittade inte så noga eftersom de inte passar någon av mina barn.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10