Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Är tveksam till att det finns många kvar av de där jackorna.

Jag köpte en svart på shop online före jul och då kostade de 99:- (reapris) och de fanns även på rea i min butik, men de var inte alls så billiga.
  • puh fantast

Tycker det är väldigt dålig rea överallt här i stan

Och barnen som för en gångs skull behöver lite nya kläder.
    Kappahl har fortfarande inte halva reapriset på barn här i stan
  • puh fantast

Här i stan finns det i princip aldrig några Bamse kläder på rean.

Nu fanns det ett par randiga velourtights.
  • puh fantast

Har nu läst flera sidor bakåt och sett att ni diskuterat galon och överdragsbyxor.

Jag har alltid haft galon till mina barn på vår och höst   för jag har antagit att det inte finns nå´t som annat som är riktigt vattentätt.
    Men ni menar att fix överdragsbyxa är vattentät? Det står att den är regn- och smutsavstötande. Har svårt att tro att de står emot vatten om barnen sitter på knä i en vattenpöl och leker eller om de åker rutchkana ner i en pöl. Eller funkar de?
    Ni som inte använder galon, vad använder ni? Och funkar det mot lek i vattenpölar eller funkar de bara om de är lite blött i gräset?
  • puh fantast

Hur är en softshell jacka? 

Såg att Lindex hade svarta såna, men har aldrig provat en.
    Andas de? Kan man ha de som vår/höst jacka?
    Är de tjocka eller tunna?
  • puh fantast

Har frågat tidigare om softshelljacka, men jag provar igen.

Hur är en sån jacka? Är de varma så det är vårjacka eller tunn som sommarjacka? Hur mycket regn tål de? Smidiga eller stela?
  • puh fantast

Var jättesugen på en röd softshell till sonen, men de slutar på 122 och det är förmodligen för litet

Varför gör de alla större kläder i så tråkiga färger, den fanns bara i svart på stora pojk, IRRITERAD!!!
  • puh fantast

Är softshell jackorna mer en vinterjacka som används när det är lite varmare, nollgradigt och några plusgrader? Eller kan man använda den på våren och försommaren när det är runt 10-12 plusgrader?

Såg en superfin orange på pop igår som jag blev sugen på, men är fundersam på när den ska avnändas, de känns så varma.
    Säg gärna vad ni tycker, både gott och ont.
  • puh fantast

Här hos mig är det slut på halva reapriset, men de har satt ner det som är kvar till priser som är ungefär som halva reapriset

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10