Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Den kommer säkert snart den med Har inte hunnit använda förra muminkläderna än{#lang_emotions_embarassed}  har man för mycket kläder då ??

• maggan75
    Lycka 1 skrev 2009-12-30 20:08:09 följande:
    Kan man få för mycket? Här har dom blivit använda många gånger, och med många gånger så är det kanske fem? Så nu behövs det lite nytt -
    Ha ha härligt, skönt att det finns fler som jag
    AochJsMamma skrev 2009-12-30 20:12:59 följande:
    för nån timme sen hittade jag en hög med bland annat Lindex (tex just Mumin..) i sonens garderob som jag hade glömt att han hade.. aldrig använt o lapparna kvar..dags att rensa lite kanske.. Eller använda, A börjar på dagis snart o då gissar jag på att det kommer gå åt en del, ska ju finnas lite där o så...o då passar ju lindex ypperligt!
     mina ligger oxå i garderoben med lappar kvar ..vet knappt vad jag har  ..... måste kolla sen
  • maggan75

BUTTE :    tack precis vad jag behövde höra Just nu är jag inne i Molo period  med sonen tösen använder det mesta

• maggan75

Butte ...jo jag vet ju det (tjuvläser i dansktråden och kollar bildtråden ibland bildis var  tvungen att sluta kolla i den  annars hade jag shoppat ihjäl mig ,-)

• maggan75

Var och hämtade mitt lindex paket idag ( som jag beställde den16:e)
    och på mitt lindex hade de hänt ut massvis med mumin ...jag som inte  är så förtjust i mumin blev lite  sugen på att handla så fina  framför allt den gröna med lilla my på

• maggan75
    Theina skrev 2010-01-04 16:01:34 följande:
    16e december värsta lång leveranstid
    Jag fick sms den 28:e men har inte hunnit hämta det ...men det  tog ovanligt lång tid  nästan 2 veckor
  • maggan75
    3småttingar skrev 2010-01-06 01:21:13 följande:
    Imorrn ska jag till a6, hoppas dom har fått in muuuumin där!
    I Huskvarna hade de fått in mumin
  • maggan75
    Peak skrev 2010-01-16 13:07:48 följande:
    ha de slutat med det? Kommer ihåg när jag köpte 3 par byxor och de var t3b2 och sedan fick man 30% på köpet så de blev ju superbilliga...de kanske har kommit på det
    Nä jag har inte hört att deslutat med det  testa ... eller fråga innan, det enda jag har hört aratt det inte funkar i webbshoppen ...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10