Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

star67 skrev 2010-01-19 20:46:46 följande:
    hittade en bamse leggings den randig lila men tog den inte ångrat mig att jag inte tog den den var för 89 kr.
    åh... de vill jag ha vart var du  och vilken storlek var det ??
  • maggan75
    Anna i Skåne skrev 2010-01-26 19:21:52 följande:
    Har ni sett "kommer snart" i web shopen?
    Japp kollar in där varje dag
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 19:53:16 följande:
    Vad är det?
    en rubrik i webbshoppen om vad som komma skall
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 20:19:00 följande:
    Aha, tack! Den rubriken har jag aldrig sett förr Därimot kollar jag in nyinkommet varje dag.
    Jag såg  den  i slutet av förra veckan  tyckte det var lite spännande
    Nyinkommet kollar jag oxå men det verkar inte som allt nytt hamnar  där utan en del går rätt in i de olika kategorierna ...
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 20:35:54 följande:
    Ja skaljackan tänker jag mest på. Vill se hur den ser ut innan jag bestämmer mig om jag ska köpa den eller på po.pOch det viktigaste är ju att den kommer in innan 30% rabatten går ut. Men dom väntar väl med att lägga in dom så dom inte säljs så billigt.Förra veckan köpte jag Fix vinterjacka + byxa på tradera för 185:- Kändes riktigt bra!
    Tänkte oxå de skulle komma in  inna kupongen går ut, visserligen har jag spanat in en princess klänning  till tösen  på Lindex  som hon kan ha att klä ut sig i

Jag är sugen på den rutiga från pop   tyckte den var såå fin
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 21:10:09 följande:
    Den klänningen har jag också tittat på! Funderar på att köpa den som 3-års present fast hon inte fyller förren i juli.Jag gillade faktiskt inte den rutiga jackan men troligen blir det den ceriserosa. Om inte fix jackan skulle vara jättefin då.
    ja  min tös fyller 4 i mars så jag tänkte i present  

verkar bara vara jag som gillade den rutiga på pop

meandis hemsida är stängd för uppdatering nu
  • maggan75
    Rosenbarn skrev 2010-01-26 21:28:08 följande:
    Jag tyckte den var fin- Men mannen totalt vägra den...Han tyckte den var för regnjacka aktig!!!
    Ha ha och jag bara älskade dn när jag såg den
  • maggan75
    sarsparis skrev 2010-01-27 20:33:49 följande:
    Ställde en fråga här igår, ställer den igen, hur stor kan en skaljacka vara utan att den blir för stor? köpte 98 till lillen och den är stor, armarna får man vika upp, vilket inte är några problem, men den går nästan ned till knäna. vill ju gärna att han ska kunna ha den även till hösten men den får ju samtidigt inte bli för stor när han ska börja använda den i typ mars/april.
    Tycker det låter tok stort  jag hade köpt en mindre
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10