Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

maggan75 skrev 2009-12-30 20:00:19 följande:
    Den kommer säkert snart den med Har inte hunnit använda förra muminkläderna än  har man för mycket kläder då ??
    för nån timme sen hittade jag en hög med bland annat Lindex (tex just Mumin..) i sonens garderob som jag hade glömt att han hade.. aldrig använt o lapparna kvar..dags att rensa lite kanske.. Eller använda, A börjar på dagis snart o då gissar jag på att det kommer gå åt en del, ska ju finnas lite där o så...o då passar ju lindex ypperligt!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • AochJsMamma
    Lejån skrev 2010-01-01 20:12:33 följande:
    *hehe* samma som jag jagar... Hittar dock bara i fel storlekar överallt, för visst var det så att man bör ta en storlek större?
    japp, jag har en stl större till Alex, hade nog kunnat ta ytterligare en stl större oxå..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    passau skrev 2010-01-02 14:14:07 följande:
    jag köpte en rosa vindstopper på Kappahl på 20% på reapriset 119:- får väl vara ok ränkade inte med att d fanns kvar till ½ rean...någon som har mer exakt koll på när ½ rean börjar?vet att någon brukar föra "dagbok" och har koll*L*
    Snorky har jag för mig brukar ha koll!
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-01-03 10:54:15 följande:
    haha... har slutat haft koll nä, men förut bloggade jag mkt o det gör jag inte längre av tidsbrist... då kunde jag ofta gå tillbaka o kolla om jag skrivit nåt om det innan.
    Attans då..

Var på Lindex idag, här gar de inte fått in nya Mumin... fick tröst shoppa en röd Fix WS till nästa höst (fanns inga mindre) för hela 99 spänn... {#lang_emotions_tongue_out}
  • AochJsMamma

Buttelina: Där är ju den fina mumin tröjan!! Till mig sa de att den inte får säljas förrän i mitten av veckan...lögnhalsar..

• AochJsMamma

inser att jag MÅSTE köpa en mumin tröja idag... Hoppas nån annan butik börjat sälja dem nu då..eller så får jag väl avvakta tills imorgon, det var ju då de sa att de ska börja säljas...

• AochJsMamma
    Theina skrev 2010-01-07 01:25:03 följande:
    Jag har aldrig varit ett stort fan av lindex.. men plötsligt har jag blivit det men jag kollade nyss in pojkläderna, och där var ju inget att hurra för direkt.. glad jag har flickor, haha. men hade jag haft pojkar hade jag haft en förmögenhet i sparpengar
    kan inte annat än håll amed...supertrista kläder på pojk oftast
  • AochJsMamma
    yoshimi skrev 2010-01-18 15:12:03 följande:
    Idag började 2 för 1 i min butik! :)I Göteborg kan tilläggas,men det brukar ju vara samma överallt.
    vilken butik var du i? Inte för att jag ska ha nåt, men kul att veta
  • AochJsMamma

ang reklamation...enl lag krävs det att man ska kunna bevisa att varan är köpt hos dem. Är det tex i detta fallet Åhlens egna märke så är den ju uppenbarligen köpt på Åhlens eftersom inga andra säljer Åhlens egna märke...är det tex en katvig köpt på åhlens city och du vill reklamera men inte har kvitto så har de rätt att neka. Hänvisa till konsumentlagen och stå på dig, butiksanställda är fasansfullt dåliga på vad som gäller.

• AochJsMamma
    Lejån skrev 2010-01-22 22:06:08 följande:
    typ lite mörkare gräsgrön... eller, jag tittade ju iofs inte så jättenoga.
    snyggare grön än vinterns eller? Tyckte den var så ljus och intetsägande nämligen...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10