Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Carolina1979 skrev 2010-01-29 13:33:43 följande:
    Idag kom det sms om att det är halva reapriset på dam, barn och underkläder tills på söndag den 31/1
    det har det varit i ett par dagar nu... konstigt att de skickar sms:et så sent!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

jag vet inte alls hur jag ska göra... skaljackan är verkligen LÅNG, alltså fult lång, på Alexander, och det skilde inte mer än typ en cm på längden mellan 92 (som jag har hemma) och 86an..så då torde det inte hjälpa o byta till mindre..lämna tillbaka eller, vad tycker ni? Skumt ändå, för Alex är inte kort, snarare lite lång så till vilken ålder riktar de 86??? Han är ju ändå 1 1/2??

• AochJsMamma
    pelagonia skrev 2010-01-30 11:35:37 följande:
    Ingen som har rabattlänken ??
    kika nån/några sidor bakåt så var det nån som länkande, tror det var igår
  • AochJsMamma
    solstraalen skrev 2010-01-30 13:05:50 följande:
    Har du ingen bild?
    tyvärr inte, har varit fullt upp här med en examinerande seminariuppgift, men nu är jag klar så imorgon kan jag fota! (Alex sover för natten nu).

Lutar nog åt att lämna tillbaks..samtidigt så är den ju SÅ billig!! 280 kr efter rabatt bara ju...
  • AochJsMamma
    mortillsju skrev 2010-01-30 14:13:01 följande:
    Idag såg jag Lindex WS i grönt, åhh så fin den var. Härligt grön!!
    håller med!! MYCKET finare grön på WS än på skalisen!
  • AochJsMamma
    Hummelina skrev 2010-01-30 19:27:39 följande:
    Någon som haft både Pop´s och FIX skaljacka och som vet om det är stor skillnad?
    Jag har båda, tycker framförallt att det känns i materialet när man känner på dem, men tror att FIX helt klart är prisvärd!!!
  • AochJsMamma
    seacucumber skrev 2010-01-30 19:53:07 följande:
    e det inte för å sätta fast en fleectröja? så e det på 3 i 1 vinter jackan vi har..hur va den gröna i fägen? e den sådär blekgrön som på deras hemsida? velar också mellan röd å grön
    den är blekgrön, ser ut som den gör på hemsidan tycker jag, rättvis bild
  • AochJsMamma
    mortillsju skrev 2010-01-30 20:01:09 följande:
    Ja den var jättefin. Jag tror lillasyster ska få en sån. Men hon ska såklart få prova och se om färgen passar henne först!
    jag sålde Alexanders gröna POP WS idag, inser att den börjar bli för liten och kag har ju ett gäng till i större stl så med sorg i hjärtat skiljde vi oss från den underbart ärtgröna WS:n..så nu måset jag ju ha en ny grön, och årets gröna på POP tyvker jag är gräslig.
  • AochJsMamma
    seacucumber skrev 2010-01-30 20:06:03 följande:
    tack! då  blir det en röd då..
    bra val, den röda är jättefin! Hade jag inte haft en röd POP hade jag tagit den röda från Lindex
  • AochJsMamma
    mortillsju skrev 2010-01-30 20:19:32 följande:
    Precis, det var så jag kände. Den gröna på pop i år är fruktansvärt ful. Sen pssar min dotter inte riktigt i pops modell. Den är för smal och när jag då går upp i storlek blir ärmarna toklånga. Fix har ju lite annan passform.
    Alexander har en kropp som är som gjord för POPs WS, det är det ändå som bekymrar mig lite iom att då kanske FIX WS:n inte funkar. Tänkte åka ner till stan imorgon och köpa den iallafall, så får jag prova den på honom hemma. 30% går ju ut imorgon, och den vill man ju utnyttja till detta...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10