Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Hallontårta skrev 2010-02-07 15:42:34 följande:
    Nu har jag varit och bytt till stl 92. Kan inte ni kolla på bilderna och se vad ni tycker? (jag har aldrig lagt upp bilder förr så jag får klura lite på det, men de kommer)
    Hur är de på bredden? På min 2 åring blev som sagt 92 nästan för trång med fleece under, annars hade jag nog tagit 92 istället.
  • sarsparis
    maadicken skrev 2010-02-09 22:53:20 följande:
    måste bara fråga.skulle ni reklamera ett par velourbyxor från lindex där halva mudden i benslutet släppt i sömmen? det är inte 3 för 2 velourisarna utan dom svarta med lila ränder på mudden som fanns samtidigt som en matchande mumintröja. (på pojk)byxorna finns ju inte kvar i butik, men dom kostade ändå 129 kr. använda och tvättade 2 gånger.varför är kupongen förlängd? gäller det även i butik?
    klart du ska reklamera det håller juinte måttet
  • sarsparis
    RocketAnnie skrev 2010-02-18 11:14:31 följande:
    Ja, Lindex har bra kläder. Tänkte inhandla en skaljacka och byxor till lillkillen. Frågan är vilken stl man ska ta. Han är 13 mån. En 86 borde nog fungera eller?Det är ju inte populärt att prova kläder när man e så liten
    Som sagt, jackan är stor, prova innan du köper, du lär inte behöva större än 86.
  • sarsparis
    SanningKonka skrev 2010-02-18 11:33:26 följande:
    För barn under 1 år har jag aldrig sett fulare kläder på än Lindex!
    Intresseklubben noterar {#lang_emotions_wink}
  • sarsparis
    Lantani skrev 2010-02-24 19:35:18 följande:
    Tänkte beställa traktortröjan och äppeltröja, men vilken strl som passar till våren sommaren?Sonen är nu 82 cm och 9,8 kg. 15 månader
    Vilken storlek har han nu? köp en storlek större än det. vid den ålder hade min kille strl 92.
  • sarsparis

En fråga, när började era barn att bli intresserade av kläder?
    Idag var jag inne på Lindex, direkt dök min 2 åring på en traktortröja och stjärnjeans, han vägrade släppa dessa plaggen så det fick bli till att köpa dom :) Gör mig inget iof.....
    Sen har han sen några dagar en pyjamas med bondgården, även den från lindex, varje morgon man ska ta av den blir han skitförbannad, han bara ska ha den på sig. idag fick han gå till dagis med tröjan på sig, efter mycket skrik fick jag av honom byxor. sen när han skulle lägga sig var han tvungen att ta av sig tröjan då den var smutsig, han blev helt hysterisk, vi fick locka honom med ett bad och sen fick vi gömma undan tröjan och sen blev han nöjd med en ny pyjamas. Måste säga att jag är helt förvånad att han är så bestämd på vad han vill ha på sig, kan de börja så tidigt som 2 år???

• sarsparis
    Lantani skrev 2010-02-24 20:54:39 följande:
    Han har lite olika strl. I tröjor funkar 86 bra just nu (precis lagom på längden och får vika upp armarna), bodys köpte jag 92 nu, eftersom de i 86 började bli tajta och byxor har han 80,86.
    Då funkar nog 92 bra på tröjor, 86 kan ju bli för litet.
  • sarsparis
    molnen skrev 2010-02-26 18:49:25 följande:
    Köpte också dem igår ,jättesnygga och dottern blev jätteglad Stjärnor (sa hon)
    Hur är de i modellen? Har en rund kille som inte kan ha tighta jeans.

De är verkligen jättefina!!
  • sarsparis
    molnen skrev 2010-02-26 19:33:25 följande:
    De är inte smala ,dotten är 98lång och väger drygt 16kg och jag fick dra åt dem mycket i midjan.
    Hmm, då är de nog för små för min lilla rultiga kille.....men jag måste nog ändå köpa ett par och prova för de är ju så snygga......
  • sarsparis
    sarsparis skrev 2010-02-26 19:38:12 följande:
    Hmm, då är de nog för små för min lilla rultiga kille.....men jag måste nog ändå köpa ett par och prova för de är ju så snygga......
    Såg att de INTE var smala, läser som en kratta, då borde de passa!!! {#lang_emotions_smile}
  • sarsparis

Vad är det som gör att alla inte får rabattkuponger/koder? Den senaste har jag inte fått, men jag fick tex gången innan, och även andra gånger, men nu börjar jag fundera på hur många rabatter jag inte fått egentligen.....tur att man kan hitta koderna här ialllafall.

Nu är jeansen med stjärnor på och turkos traktor tröja beställd, lite fånigt känns det att handla på nätet när man har 10 min gångväg till närmsta lindex, men de hade inte rättstorlek.....

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10