Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

min dotter är 3 år nu och har 92 och jag tror hon kommer att ha den nästa vinter också, men han är lite störe än hon brukade vara. jag tänkte köpa pop eftersom de är bekväma men jag tror finns inte kvar. lindex är lite för hårda så det blir jobbigt till de som så små men ska kolla.

• star67

jag funderar på att köpa regn kläder och stövlar från lindex om det finns kvar hennes stl men vilken stl ska jag ta hon har stl 92 i vanliga. och hon har fortfarande hennes stövlar i stl21. vilken ska man ta nu??

• star67
    star67 skrev 2010-01-28 17:46:02 följande:
    jag funderar på att köpa regn kläder och stövlar från lindex om det finns kvar hennes stl men vilken stl ska jag ta hon har stl 92 i vanliga. och hon har fortfarande hennes stövlar i stl21. vilken ska man ta nu??
    problemet är att hon inte vill prova i butiken!
  • star67

vår dagis sa till mig att vi måste ha regnkläder + set galon fodrad + overall.

• star67

vad brukar ni köpa?? en som jobbade på vår dagis sa att fodrad galon kläder + regn kläder räcker, hon sa att man kan använda de hela tiden och när det är jätte kallt man kan ha flecce set under.

• star67
    solstraalen:-

vi har regnkläder + fodrad regnkläder(galon)+overall som är vattentätt, men de brukar ha regnkläder över overall ofta när det är blött ute och galon set när det inte är så kallt. men den här överdag byxor vet inte vad det är har aldrig använd den.
    Är den liksom regnkläder ANVÄNDER MAN SOM REGNKLÄDER MENAR JAG.????
  • star67

den här fix jacka 3i1 kan man använda den med tillhörande byxor utan att behöva overall??

• star67
    winters skrev 2010-01-31 15:16:26 följande:
    Fyndade en FIX-overall i Lerum, halva reapriset och sedan kupongen med 30 % på det, nöjd! :) Där fanns en del ytterkläder till barn o baby på rea i går iaf.
    jaha kunde man använde den kupongen på rea varor också{#lang_emotions_surprised}
  • star67
    Tessie tessie skrev 2010-02-11 09:10:04 följande:
    När jag skriver in den förlängda rabattkoden så står det att kampanjkoden finns men att jag inte har rättigheterna att utnyttja den. Är inte det märkligt? Jag har nämligen inte skickat efter nåt på shoponline på jätte länge så jag har inte utnyttjat koden innan. Gäller den bara för vissa?
    kontakta kund tjenst de fixar.
  • star67
    Lilaa skrev 2010-03-01 17:34:11 följande:
    Ja det har jag gjort några gånger utan problem.
    Line80 skrev 2010-03-01 16:10:48 följande:
    har jag gjort, dom e nog vana då det säkert förekommer presentbyten dagligen där!
    Oj va bra jag tänkte att det finns samma saker overallt och att det skulle inte gå.
    Tackar tackar för svår.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10