Inlägg från: Anonym (jo jag vet...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jo jag vet...)

Fast i småbarns träsket

Det är nog ganska vanligt om man snackar runt med andra småbarnsföräldrar. Svårt att hitta ork, tid, slappna av, rädd att ändå inte hinna färdigt... Ammar man som jag gör är man inte heller lika törstig på allmän närhet, är man dessutom trött infinner inte så mycket törst på det som klassas som mer än allmän närhet från sin man heller Har mest haft törst efter att få vara lite i fred och det främjar ju inte själva förhållandet som sådant precis.

Nu har jag ju också insett att så får det inte fortsätta utan man måste hålla uppe lusten till varandra, lust föder lust och även om man bestämmer sig för att mysa till det då man inte känner sig lika het som förr brukar det ju sluta riktigt riktigt bra ändå. det jag vill komma till att det är ett typiskt problem som kräver sin kvinna och man, det löser inte sig själv utan man får helt enkelt bestämma sig. Nu kör vi, minst en gång i veckan ska vi: stänga av all elektronik, nuppa, ge varann massage, bara få ligga och mysa eller vad som helst. börja uppvakta, ge komplimanger, förekomma varandra med saker som behöver göras i hemmet osv. allt hänger ihop och man får kanske inse att det inte kommer vara riktigt som förr på några år, men det kan bli bra ändå!

• Anonym (jo jag vet...)

jag hade slängt ut min sambo med huvudet före om han kom med en porrfilm, men är det just action du vill ha är väl att bli utslängd dramatiskt nog...

Svar på tråden Fast i småbarns träsket