Inlägg från: redneck girl |Visa alla inlägg
  • redneck girl

Fast i småbarns träsket

det blir vad man gör det till anser jag.vill man ha ett småbarns träsk så hamnar man där med.ni har bara varit mamma och pappa,då hamnar man där.man ska inte glömma varandra på vägen...

• redneck girl

ja om man har haft en svår förlossning med många stygn kan det vara svårt.men annars....man kan alltid ge och få oral sex och ta på varandra osv.många tror att det är slut för att de får barn...

• redneck girl

men är man trött jämt och ständigt,kan nog ett läkarbesök vara på sin plats.en snabbis hinner alla.

Anonym (svårt) skrev 2010-01-28 15:39:24 följande:
    Vi får aldrig till det för vi får inte vara ifred. Och när väl barnen sover så är vi för trötta. Planerar varje dag men det blir inget. Sex varannan månad är ofta för oss.
  • redneck girl

vad gör ni som inte hinner det? iof har jag inget med det att göra....
    gillar inte heller snabbisar...men ni som verkar ha det svårt med tiden,kanske ni skulle ta en sådan istället för inget...
    men är ni båda helnöjda utan sex,så är det ju ingen fara.

• redneck girl

har man jätte ont så kan det ju vara så.det begriper jag mycket väl.

• redneck girl

alla barn sover någon gång.men om man inte kan/vill när man har chansen så är det ju så bara.det väljer ni ju själva.många har väl sex fast de har sovandes barn i sovrummet.vi har åtta barn och hinner ha sex.det går om man vill.

Svar på tråden Fast i småbarns träsket