• nbv

"Sims3 tråd, för dig som spelar!" forts-tråd #3

Skulle in idag och kolla tråden men såg att den var stängd. Hittade ingen ny. Är det någon som gjort en så kan vi ju bortse från denna?

Hoppas alla hittar hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-08 01:56
    Länkar till Lundbys bildtråd!
    Bäst är väl om vi snackar här och visar där

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-08 01:57
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m44613667.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-11 22:37
    Länkar:
    Sims3 Community - se.thesims3.com/
    The Sims 2 (och 3) - www.thesims.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 21:12
    Fusklänk: www.cheatcc.com/pc/sims3cheatscodes.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 21:14
    För dig som tycker snabbspolningen suger:
    neoseeker.com/Articles/Games/Guides/sims3perf...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-02 20:17
    TS3 Legacy-tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m45259608.html
    för dig som känner för att haka på!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 11:58
    Kolla om din dator orkar köra Sims3:
    www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest♥ Lia 070831 ♥ folkarnotter.blogg.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-01 11:33
    Glömde länken till den gamla tråden. Kanske kan vara bra att ha ibland.
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m44504411.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-03 22:20
    Länk till del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m46869914.html

• Svar på tråden "Sims3 tråd, för dig som spelar!" forts-tråd #3
  • A sims tale

YAY ny tråd. :D
    Är det någon aktiv i simsvärlden nu då?

Jag spelar på med legacyplay men ar inte kommit så långt ännu. Hade helt missat att man fick poäng för uppfyllda livsönskningar också. Men antar att det bara gäller ättelinjen väll?

• Gummisnodden

Nån som vet hur man bygger runt? alltså ett runt torn? Ja vill bygga ett slott som på bilden under "store" "byggläge" på thesims3. com :P

• Zelmilainen

jag har inte spelat på evigheter. hade tänkt starta en tråd innan den andra gick ut och länka vidare till den nya, men jag orkade inte rensa upp/snygga till ts, hehe. blev lite sugen på att spela när jag såg denna tråden och ska nog göra det nu, hehe. har inte spelat på ett halvår tror jag. haha.

nån som testat expansionen?

Vill ha bebis nuuu!!!
  • besony

Jag har fått Destination Världen expansionen i julklapp och den är skitkul att spela med! Rena rama äventyret och man får använda sitt huvud lite och söka själv också! Har hunnit vara i både Egypten och Kina.

Kan rekommendera den expansionen! Någon annan som har den?

• Zelmilainen

har man nån nytta av expansionen om man vill vara kvar i hushållet och inte resa iväg?

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

kan man inte ladda på med pengar på kontot så att man kan få hem fler sims poäng och därmed kunna köpa mer saker? det går inte att välja land annat än usa ju...

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Pumbaalina

Jag fick också expansionen i julklapp. Har bara hunnit vara i Kina än, men det verkar finnas väldigt mycket att göra, uppgifter att lösa och saker att samla in, så det verkar kul! Men jag undrar var man kan köpa en kamera i Kina? Någon som vet?

• Erese

Hej!

Jag fick sims3 i julklapp och väl hemma redo för instalation och ett trevligt spelande så går det inte att spela..suck!

Jag har tittat igenom system kraven och enligt vad jag uppfattar ska systemen vara OK för spelet. LIkaså har vi grafik kort 8800GT (Nivida), vilket inte borde vara problemet.

Instalationen gick bra och jag kommer så pass lpångt som till spelets startsida men när jag klickar på play så blir skärmen först svart och sedan försvinner min bakgrundbild och får istället färgen blå, sedan händer inget mera. Inte ens ett fel medelande får jag.

Vad tror ni detta kan bero på?? Någon kunnig?

• Zelmilainen
    Erese skrev 2009-12-28 23:34:35 följande:
    Hej!Jag fick sims3 i julklapp och väl hemma redo för instalation och ett trevligt spelande så går det inte att spela..suck!Jag har tittat igenom system kraven och enligt vad jag uppfattar ska systemen vara OK för spelet. LIkaså har vi grafik kort 8800GT (Nivida), vilket inte borde vara problemet.Instalationen gick bra och jag kommer så pass lpångt som till spelets startsida men när jag klickar på play så blir skärmen först svart och sedan försvinner min bakgrundbild och får istället färgen blå, sedan händer inget mera. Inte ens ett fel medelande får jag.Vad tror ni detta kan bero på?? Någon kunnig?
    det beror inte på din processor då? det missar många... min laptop har bara 2,0, men spelet kräver 2,5 tex (tror jag det var). det funkar på min dator, men inte super kanske. man måste ha en väldigt bra dator (bättre än man tror) för att kunna spela sims3.
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden "Sims3 tråd, för dig som spelar!" forts-tråd #3