• nbv

"Sims3 tråd, för dig som spelar!" forts-tråd #3

Skulle in idag och kolla tråden men såg att den var stängd. Hittade ingen ny. Är det någon som gjort en så kan vi ju bortse från denna?

Hoppas alla hittar hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-08 01:56
    Länkar till Lundbys bildtråd!
    Bäst är väl om vi snackar här och visar där

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-08 01:57
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m44613667.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-11 22:37
    Länkar:
    Sims3 Community - se.thesims3.com/
    The Sims 2 (och 3) - www.thesims.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 21:12
    Fusklänk: www.cheatcc.com/pc/sims3cheatscodes.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 21:14
    För dig som tycker snabbspolningen suger:
    neoseeker.com/Articles/Games/Guides/sims3perf...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-02 20:17
    TS3 Legacy-tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m45259608.html
    för dig som känner för att haka på!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 11:58
    Kolla om din dator orkar köra Sims3:
    www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest♥ Lia 070831 ♥ folkarnotter.blogg.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-01 11:33
    Glömde länken till den gamla tråden. Kanske kan vara bra att ha ibland.
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m44504411.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-03 22:20
    Länk till del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m46869914.html

• Svar på tråden "Sims3 tråd, för dig som spelar!" forts-tråd #3
  • Zelmilainen

ni som har problem med spelen, kolla systemkraven ordentligt... sims3 kräver mer än vad man tror. som tex har min laptop bara 2,0 på proccessorn, men spelet kräver egentligen 2,5... det finns andra saker med...

tack för tipsen ang destionation världen förresten!!

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Mimmi86

De är bara att fråga på om ni undrar över något ur spelen..
    Man kan ju alltid byta info med varandra =)

Någon som vet när nya prulpaket kommer ut till handeln? Minns inte datumet, typiskt mig! :)

Inte för att jag direkt saknar något, eller jo, vädret såklart! Tråkigt att det inte kom med i 3an... Men så är det väl... Saknar lite, ruschkanan i poolen. Men kul att simsbarnen kan ha som en mini lekpark :)

• Aakashan

Jag saknar också vädret.... Jo jag har laddat ner... typ MASSOR Kan inte hejda mig
    Men, tycker det borde funka ändå. Har en stark dator, men ska kolla igenom den en gång till.

Jag fattar inte hur man får till källaren!!! Är det nån som är pedagogisk????

• Zelmilainen
    Aakashan skrev 2010-01-30 08:39:12 följande:
    Jag saknar också vädret.... Jo jag har laddat ner... typ MASSOR Kan inte hejda mig Men, tycker det borde funka ändå. Har en stark dator, men ska kolla igenom den en gång till.Jag fattar inte hur man får till källaren!!! Är det nån som är pedagogisk????
    jag har gjort en källare... men minns inte hur, det var för länge sen, haha... sorry. nån annan kanske vet/minns mer än mig...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Aint Your Fairytale
    Mimmi86 skrev 2010-01-30 00:39:02 följande:
    De är bara att fråga på om ni undrar över något ur spelen..Man kan ju alltid byta info med varandra =)Någon som vet när nya prulpaket kommer ut till handeln? Minns inte datumet, typiskt mig! :)Inte för att jag direkt saknar något, eller jo, vädret såklart! Tråkigt att det inte kom med i 3an... Men så är det väl... Saknar lite, ruschkanan i poolen. Men kul att simsbarnen kan ha som en mini lekpark :)
    Enligt Cdon så släpps prylpaketet den 4/2, så det är ju närsom.
    Ain't Your Fairytale
  • BabyJia

Bara 2 dygn kvar, sen minsann ska här spelas{#lang_emotions_tongue_out} Har iallafall förberett med att börja ladda ner downloads...så lite har jag kunnat roa mej med iallafall.

• Aint Your Fairytale
    BabyJia skrev 2010-01-30 15:30:53 följande:
    Bara 2 dygn kvar, sen minsann ska här spelas Har iallafall förberett med att börja ladda ner downloads...så lite har jag kunnat roa mej med iallafall.
    Det kommer gå fort tills du får ditt spel ska du se.
    Ain't Your Fairytale
  • Aint Your Fairytale

Det var ett skitföretag som säljer antivirusprogram som lurade mig att jag hade hundratals trojaner bara för att få sälja sin programvara. Jag hade liksom inte en enda trojan och har aldrig haft. Men sambon kunde inte få bort den programvara-länken ens. Utan han var tvungen att rensa hela min dator och ALLT jag spelat på Sims 2 och 3 är borta. Han kunde inte spara de filerna sa han. {#lang_emotions_cry}

Och idag när jag kom hem efter att ha varit borta sedan i måndags så såg jag fram emot att få spela Sims 3, men det lär jag väl inte få denna helg då min dator inte vill funka som den ska och sambon kanske måste installera om allt igen med Windows och annat...

Så förbannad man blir på jävla skitföretag som förstör för folk och bara luras. {#lang_emotions_yell} :@

Satans tur att jag förde över alla bilder, filmer och annat viktigt till vår ena externa hårddisk!

Ain't Your Fairytale
  • Frantic

Jag har problem när jag är på resa i Kina. Jag har i uppdrag att leta rätt på 2 st röda mördarskalbaggar, men det dyker upp jättesällan och är assvåra att fånga. Har ni något tips?

• ingendukänner

Jag fick The sims i julklapp och har börjat spela, fick även the sims resegrejamojset minns inte vad det hette, man kunde åka runt i olika länder???
    men har inte testat det ännu....

jag bara börjat med den första staden, sunset valley eller vad den heter, hur kommer man vidare till nästa?

finns det några roliga knep annars man kan testa med?
    orkar inte läsa massa länkar...

Svar på tråden "Sims3 tråd, för dig som spelar!" forts-tråd #3