Inlägg från: Viljan V |Visa alla inlägg
  • Viljan V

Det var 2 st på VUL! Hur stor chans att båda stannar tiden ut?

Jag gjorde ett tidigt VUL i v. 7 och det var 2 tydliga små embryo där! Jag är i chock! Men läkaren sa att det fortfarande var tidigt så man vet aldrig vad som händer. Någon som har någon statistik på hur stor chans det är att båda stannar kvar?

• Svar på tråden Det var 2 st på VUL! Hur stor chans att båda stannar tiden ut?
  • Viljan V

De kunde inte se hjärtat slå, läkaren sa att de låg långt bak i livmodern och jag har precis gått in i v. 7 (6+0). Men han sa att det var inget jag skulle oroa mig över, att det är vanligt så tidigt. Jag ska dit om 2 v. igen. Spännande!

• Viljan V
    Utlandssvensk76 skrev 2009-12-07 11:34:17 följande:
    Grattis Viljan!! Jag ska pa UL 6+5 och hoppas att fa se hjartslag, men det kan vara lite tidigt da jag endast hade AL pa dag 16, sa egntligen ar jag nog bara pa 6+1 typ nasta vecka tisdag nar jag ska pa ul..At pergo for 1:a gangen som resulterade i 3 aggblasor sa jag ar otalig att fa veta om jag vantar mer an en bebbe Hoppas du pa tvillingar?
    Grattis!! Ska jag vara ärlig så ville jag väl att det skulle vara en, eftersom jag har ett barn sen tidigare, men ödet ville annat
Svar på tråden Det var 2 st på VUL! Hur stor chans att båda stannar tiden ut?