• LittleMissN

Ni som testade positivt sent...

LilyMama skrev 2009-12-06 17:17:11 följande:
    Samma här. Jag känner hur det moler o värker i magen omväxlande.Har börjat att må illa när jag ska äta. Kissar mycket. Ibland känns det som om något trycker nedåt inne i tjejmagen.Jag får avvakta några dagar till, sen får jag ringa o bli undersökt, det drar man sig för, inget kul.Med mitt första barn var det likadant, jag kände ganska tidigt att nåt inte stämde. Plussade dock normalt tidigt tror jag, ungefär några dagar efter bim.
    Samma här... är på BIM+7 idag och testade negativt idag igen... Fast jag har en mängd grav symtom som jag känner igen från när jag gick gravid med sonen... >.<

Så frustrerande att inte få ett + på stickan... Känner mig extremt gravid och har gått upp 7kg på kort tid, ska tilläggas att jag annars är smal som en sticka och går aldrig upp i vikt annars... Gick bara upp med sonen också.. :S

Plussade normalt tidigt med sonen, på BIM+4..... Mvh Nath
  • LittleMissN
    LilyMama skrev 2009-12-07 06:36:59 följande:
    Det är så jobbigt att gå o tänka på om man är gravid eller inte. Man vill ha besked. Jag testade negativt nu imorse, och hade världens koncentrerade urin. Drack ingenting igår kväll. Några klunkar mjölk bara.Jag ska ringa till vc idag, skulle det vara något annat som spökar måste man ju kolla upp det så man inte blir dålig av andra orsaker.
    Ja håller med! Det är riktigt frustrerande, speciellt om man känner sig gravid och inte får ett +.... Antar att man är låghormonare annars måste något vara väldigt galet! :S

Håller mig till denna veckan också sedan blir det ett besök på gyn! Mvh Nath
Svar på tråden Ni som testade positivt sent...