• idupur

Vilka färger passar både flicka o pojke? Handla kläder - vet ej könet! :(

Om man är trött på uppdelningen i vanliga affärer kan man alltid köpa bebis-kläder på nätet. Det finns ju en hel uppsjö med härliga kläder som är unisex! Själv har jag köpt en hel del från Tradera, man kan välja Barnkläder - Unisex - och sen vilken storlek man vill ha. Vi vet inte könet men har nog kläder i alla färger, men jag har undvikit klänningar och kjolar, militärfärger, svart och spets och liknande.

• idupur
    EmmaOh skrev 2009-12-07 14:25:56 följande:
    vanilla deej skrev 2009-12-07 10:16:05 följande:
    Många webbutiker har ju också könsuppdelat.Jag menar inte att det inte ska finnas rosa kläder ect utan mer att man inte behöver dela upp kläderna. Det kan föräldrarna själva göra.
    Visst är det så men då har man ju större möjlighet att dissa de webbutiker man inte gillar. Det är bara att snabbt surfa in till en annan! Det är ju vi konsumenter som styr utbudet en hel del. Vanlig nationalekonomi, utbud o efterfrågan.
  • idupur

Märker att det är många som undviker rosa, men kolla in den här dressen och ni kanske ändrar er!

shop.textalk.se/se/articleimage.php&image=483074&fullwidth=0&fullheight=0

Jag tycker den är helt underbar... Vi har köpt en och vi vet inte om det blir en pojk eller flicka men tycker att den passar bägge. Världens coolaste!

Svar på tråden Vilka färger passar både flicka o pojke? Handla kläder - vet ej könet! :(