Inlägg från: Toppluvan |Visa alla inlägg
  • Toppluvan

Vilka färger passar både flicka o pojke? Handla kläder - vet ej könet! :(

Jag håller med dig om att de är näst intill omöjligt att hitta något som inte är extremt könsbundet med prinsessor el. "nå farligt" på. Är i samma sitts som du, dvs vi har inte tagit reda könet.

Jag köper dock kläder i:
    vitt
    beige
    brunt
    rött
    och grått. Jag vill ändå inte ha jättegrälla och tokmöntrade kläder ala -70 tal på min nyfödda då jag tycker de är barnet man ska se. Sen har vi vissa plagg med lite söta små "snälla" mönter som funkar till både och också : )

• Toppluvan
    Balooba skrev 2009-12-13 12:47:57 följande:
    Ingen som vet var man kan köpa body:s med texten: " i love mummy"??eller : Framsidan: "i love mummy" Baksida: " And mummy loves me"Helst i neutrala/unisex färger som passar båda könen =)
    Köpte liknande på HM men de står nog bara I hjärta dad och I hjärta mom på dom på bröstet. Vita var dom. Letar själv efter mössor där de står "I´m a boy/girl " el. "Bad hair day" på.
  • Toppluvan
    Funderingar skrev 2010-01-12 12:59:28 följande:
    Mina favoriter är nog rött. Passar absolut oavsett kön! Alla barn är gulliga i rött . Men svart/vitrandigt tycker jag också är gulligt... och vi har köpte en liten söt BLÅ sparkdräkt med elefanter på som jag inte tycker är könsbestämd på ngt sätt.
    Instämmer!! {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vilka färger passar både flicka o pojke? Handla kläder - vet ej könet! :(