Inlägg från: WhiteAngels |Visa alla inlägg
  • WhiteAngels

Undersköterska NTI Distans

hoopie skrev 2010-01-21 00:37:29 följande:
    hur gick provet?
    Bara bra,var inte så svårt som jag trodde det skulle ta men slet ändå i 4 timmar...
  • WhiteAngels
    I dag har jag varit hos min syo och sökt nya kurser,så förhoppningsvis börjar jag den 1 februari att läsa Social omsorg,och när den är slut börjar jag den 1 juni med Etik & Livsfrågor.Skönt att veta att man har att plugga ett halvår framåt.
    Till hösten planerar jag att ta kurserna Människan socialt & kulturellt samt psykologi och efter det Omvårdnad,sen är jag nästan klar och kan välja inriktning.
  • WhiteAngels
    Kenzie skrev 2010-01-21 12:16:51 följande:
    Var det essäfrågor eller hur var det upplagt?
    Massa olika frågor inom vissa områden.
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-01-24 18:13:29 följande:
    Ni som pluggar genom NTIGör ni alla prov hemifrån eller gör ni något prov i skolan??
    Alla prov och alla arbeten hemma,aldrig skolan.
  • WhiteAngels
    Hjälp!
    Läser social omsorg och fattar noll just nu...hur hade ni svarat?
    För en diskussion kring offentlighetsprincipen respektive sekretesslagens innehåll.

Hur sjutton gör man ndet ?
  • WhiteAngels
    WhiteAngels skrev 2010-02-07 14:39:15 följande:
    Hjälp!Läser social omsorg och fattar noll just nu...hur hade ni svarat?För en diskussion kring offentlighetsprincipen respektive sekretesslagens innehåll.Hur sjutton gör man ndet ?
    Sekretesslagen är ju en offenlighetsprincip?
  • WhiteAngels
    Mailade läraren ang frågan jag inte fattade hur jag skulle diskutera ,men hmmm inget svar än...Har gjort dom andra frågorna fast den sista känns lite tunn,men fanns inte så mycket att hitta enkla beskrivningar och exempel på bemötandets tre nivåer.
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-08 14:26:17 följande:
    Började idag med vård och omsorgsarbete... Har redan gjort måndag-onsdagens uppgifter. Läsa och skriva antecningar tar ju inte lång tid
    Jag har  gjort 2 veckors arbete klart sen i går förmiddags,har som sagt bara nån jäkla diskussion som jag inte vet hur jag ska skriva den men väntar svar..
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-08 15:29:35 följande:
    Läser du också den kursen nu..??? Vård och omsorgsarbete? Ja vecka 1 skulle man ju bara läsa och skriva anteckningar. I morgon blir jag klar med uppgifterna så jag kan börja jobba med inlämningsuppgiften som ska in på fredag
    Nej men social omsorg,vård och omsorg läste jag i somras så den är klar för länge sedan
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-09 07:36:25 följande:
    Är slutproven också flervalsfrågor elller hur funkar dom? Någon som vet om man kan göra närvaro uppgiften innan fredag eller man får bara göra den på fredagar?
    slutproven har du mellan fem till sex timmar på dig.Ganska mycket man ska skriva
    man kan göra närvaron när som helst under veckan,jag gör den måndagar
Svar på tråden Undersköterska NTI Distans