Anonym (Svensson) skrev 2009-12-07 20:20:51 följande:
Anonym (vad äre!) skrev 2009-12-07 19:51:52 följande: det handlar inte om att ha sex eller inte - utan det handlar om varför just en pappa måste köpa porriga kläder till sin dotter och dessutom avancerade underkläder för en tusenlapp? Vad har han för fantasier egentligen ? Sorry men jag kan inte tycka någonstans att det är en lämplig present för en 16-åring och allra helst inte från sin egen pappa. vill han köpa underkläder till henne fine, men varför måste dom köpas i en porrbutik? Varför hade det inte räckt med ett fint spetslinne och ett par matchande trosor från HM? Det är just själva porrgrejen jag fastnar för. varför är det okej med porriga saker mellan en pappa och dotter? hade samma pappa velat köpa matchande trosa och bh/topp till sin 6-åriga dotter hade alla skrikit högt och sagt en massa saker om sexualisering och sånt - men bara för att dottern nu råkade fylla 16 så är det plötsligt okej?
Nej, att det var från en porrbutik hade jag då inte läst innan... Men fine endå. Han har varken sex med dottern, och hon har inte sex med honom, då tycker jag att det är okej.
Om min dotters pappa, när hon är 6 år, bestämmer sig för att köpa matchande trosor och topp så skulle jag bara vara glad, själv hade jag det då ungefär. Om en 6 åring vill känna sig lite vuxnare så varför inte? så länge hon inte har sex vid 6 års ålder.
Nejdå, jag säger inte att det helt plötsligt är ok vid 16 års ålder.