Pappa ger tonårsdottern raffset i present?
Anonym (vad äre!) skrev 2009-12-07 23:56:05 följande:
[citat]
Anonym (Svensson) skrev 2009-12-07 20:20:51 följande: Nej, att det var från en porrbutik hade jag då inte läst innan... Men fine endå. Han har varken sex med dottern, och hon har inte sex med honom, då tycker jag att det är okej. Om min dotters pappa, när hon är 6 år, bestämmer sig för att köpa matchande trosor och topp så skulle jag bara vara glad, själv hade jag det då ungefär. Om en 6 åring vill känna sig lite vuxnare så varför inte? så länge hon inte har sex vid 6 års ålder. Nejdå, jag säger inte att det helt plötsligt är ok vid 16 års ålder.
[/cita
Ja det säger ju en del om dig, inte f#n skulle man spöka ut sin 6 åring i underkläder för att hon vill känna sig vuxen?? Oki om hon skulle klä ut sig i mammas bh, men att gå ut å köpa matchande underkläder till sin 6 åring e inte sunt enligt mig.
Sen måste jag hålla med TS om att det låter lite galet...för det är ändå något som hänger ihop med något sexuellt. Att köpa det till sin 16 åriga dotter låter inte klokt. HON E 16, det e ganska så ungt.
När man köper något sånt till någon annan så förknippar man ju det direkt till sex. Och att det ska vara sexigt. Varför vill man ge något sånt till sin 16 åring??