LCHF
Kalla ägg är ju jättegott!
Måste fråga, ni som använder cocosfett, vad har ni det till annat än i kaffe/te?
Hej ts! Bra med en recepttråd!
Kan du lägga till den här också i trådstarten är du snäll? www.familjeliv.se/Forum-5-64/m50275051.html
Ts - länken till viktråden verkar inte funka. Jag hamnar här igen när jag klickar på den. Vill du göra ett nytt försök snälla?
Någon som kan länka till viktråden? Den i ts:n är fel.
Glöm inte att skriva i menytråden som det är länkat till i ts! Det är toppen att så tips av er andra!
Någon som kan länka till vikttråden förresten?
Kan någon snälla länka till vikttråden då den i ts inte funkar?
Klart! www.familjeliv.se/Forum-11-258/m50747528.html
Om det finns en liknande tråd redan så ser jag till att få denna borttagen men annars hoppas jag att ts kan länka till denna i trådstarten.
Hoppa in och skriv in er här! Förhoppningsvis kanske ts kan länka till denna i trådstarten: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m50747528.html
Jag är såååå hård i magen!! Vad gör man åt det nu när man inte kan slänga i sig katrinplommon? Hur håller jag magen i trim i framtiden? Några tips?
Någon som har lite tips på vad man kan äta för snacks. Jag har ju blivit av med mitt sötsug men att äta lite chips framför tv:n lockar fortfarande.
Vad kan jag äta istället? Det behöver ki inte likna chips men något gott är ju trevligt att käka när de andra ger sig på den stora skålen...