Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :) Del 3
Meadow skrev 2010-01-21 08:38:45 följande:
Hej!Jag är i v 8+3 idag. Första dagen jag vaknar och inte vill gå och sova igen. Blandade känslor inför det. Det var denna tidpunkt det gick över med dottern (dagen är iof inte slut än, bara börjat) men även vid denna tidpunkt som det avtog vid mitt andra ma. Så, jag vet inte om jag ska vara glad eller inte...Jag tänkte om ang vul. Eftersom jag såg ett hjärta förra gången, som slutade slå en vecka efter det, så känner jag mig inte "mer säker" den här gången. Jag har känt mig galet gravid hitills, tanken är att ringa min läkare till veckan och be om ett vul v 10+. Sedan blir det datering för fvp v 12+. Det känns som en bra plan. Jag ska gå privat, för jag pallar inte att träffa en ev okänd läkare igen och kanske få ett neg besked. Jag är luttrad, jag vet. Har ganska svårt att njuta av denna graviditet. Helt ärligt är jag skitless på att vara gravid, jag har ju för fan varit det sedan juli månad, men bara fått må dåligt....Uppehållet mellan dessa två har ju bara varit en hysterisk mens-äl-bim resa... Nåväl, jag kommer säkert känna annorlunda efter vul.Tyvärr blev jag inte ett dugg lugnad efter mitt tidiga vul, jag kände som att man har liksom aldrig någon garanti. bara för vul visade hjärtslag idag kan de stanna imorn.
Så jag förstår ju verkligen att du känner så eftersom du varit med om det dessutom.
MIn oro försvann nu efter rul och jag har inte njutit alls förrens nu. Men nu känner jag mig som den lyckligaste ¨på jorden. jag är gravid och jag känner absolut inga trista symtom. Sen såg ju Allt fint ut och rörelserna kom igång på samma dag när jag förstod att man faktiskt kunde känna så lätta rörelser som jag känt ett tag. Trodde det var tarmar för att jag aldrig kände mer än rejäla sparkar med alex. Men nu sparkar liten på varje kväll så nu kan man pusta ut.
Och snart har du med kommit såhär långt. tiden går snabbt.