• Anonym

Vill ha längre samlag:-(

Jag och min kille har vart tillsammans i 8 år.
    Jag har ett problem som är känsligt för min kille och även för mig.
    När vi har samlag så kommer han OFTAST inom 1 minut. Ibland 8Sällan) kan han komma lite senare, kanske efter 4 min.

Men det senaste året har vi knappt knullat. Det har slutat med att han alltid drar fram nån dildo och pullar mig eller så, istället för att ha samlag med mig. Jag kan då säga lite sexigt "ta mig!", då säger han "men jag kommer ju bara direkt"...

Tex vid förspel kan jag röra vid honom där nere, men redan då är han påväg att komma. Sist häromdagen fick jag äntligen lite sex, tänkte jag, Han körde in den sen var han tvungen att hålla den helt stilla för annars kom han.
    Ja det är ett problem och jag vet inte hur vi skall göra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-07 13:44
    Så jag har faktiskt tröttnat på att ha samlag och han vertkar ju inte bekymrad för det. Han verkar ju gilla mest avsugningar Men jag vill ha en riktig mysig älskog! Som inte tar slut efter 1 min eller mindre

• Svar på tråden Vill ha längre samlag:-(
  • såffan

Ha sex oftare är mitt tips, låt honom komma en gång och ha sex så fort han är redo igen. Det krävs övning för att kunna hålla ut och har man sex väldigt sällan blir det ju inte bättre dirket

• Marleen

finns ett skit bra spray som går att köpa i sexshoppar som gör att killar blir mer uthålliga....

förstår din frustration!

• Anonym

Marleen:

Du menar den sprayen som bedövar? Känner killen ens något då men en bedövad k-k?

• Anonym

fler förslag?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-07 14:35:17 följande:
    Marleen:Du menar den sprayen som bedövar? Känner killen ens något då men en bedövad k-k?
    sprayen är jätte bra, vi vet
  • Anonym

Vad heter den här hemliga sprayen då?

• Anonym (förslag)

Många killar blir uthålligare om de nyss har kommit... Så ni kan ju försöka att han ger sig själv en omgång en liten stund innan. Det kan förlänga det hela med flera minuter om man har tur.

I övrigt så krävs lite tjurighet från hans sida.. att träna upp sig.. s.k. start & stoppteknik. Ju oftare desto större chans att nå resultat.

• Anonym

Jag var på vårdcentralen ida och läste faktikt om precis såna här problem i deras häften.

För tidig utlösning ses som en typ av sjukdom, det är fler män i sverige som har det här problemet, och det finns receptbelagda tabletter mn kan få om man går till läkaren. Ja förstår att de kan vara skämmigt att behöva gå till läkaren för ett sådant problem, men mår man psykiskt dåligt av de så kan de ju vara skönt att få komma ttill en läkare..

Så antingen så går ni och kollar de hos en läkare eller så testar ni lite olika tabletter och sprayer som de finns på olika sexshoppar....

• Completorium
    Anonym skrev 2009-12-07 16:45:57 följande:
    Jag var på vårdcentralen ida och läste faktikt om precis såna här problem i deras häften. För tidig utlösning ses som en typ av sjukdom, det är fler män i sverige som har det här problemet, och det finns receptbelagda tabletter mn kan få om man går till läkaren. Ja förstår att de kan vara skämmigt att behöva gå till läkaren för ett sådant problem, men mår man psykiskt dåligt av de så kan de ju vara skönt att få komma ttill en läkare.. Så antingen så går ni och kollar de hos en läkare eller så testar ni lite olika tabletter och sprayer som de finns på olika sexshoppar....
    Man får inte blanda ihop begreppen "för tidig utlösning" med att "komma fort". För tidig utlösning innebär att satsen kommer utan att han fått orgasm. DET är ett sjukdomstillstånd.

Utlösning, sädesavgång, ejakulation är en sak, orgasm är en annan sak. Men när det funkar så kommer utlösningen samtidigt med orgasmen. Sen kan detta hända efter bara nån minut eller längre, men rent medicinskt är det inget fel på att komma efter väldigt kort tid.

Bedövande spray/salva kan vara en utväg!
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-12-07 16:34:56 följande:
    Vad heter den här hemliga sprayen då?
    Olika beroende på märke. Tror makens heter delay forte eller något liknande.. Gå in på en sexshop på nätet, de har garanterat en
  • Marleen
    Anonym skrev 2009-12-07 14:35:17 följande:
    Marleen:Du menar den sprayen som bedövar? Känner killen ens något då men en bedövad k-k?
    ja då visst känner han de ändå... och när de välsläpper och han får all känsel tillbaka så e han säkert så upphetsad av att ha sett dej njuta så att han kommer direkt med tiofald hehe... prova den iaf. de hade jag gjort!
  • FredrikBBB

Prova start stopp-tekniken. Den hjälpte mig när jag var nybörjare. Det är några veckors gemensam träning. Sök på nätet. Det här är ju ett av de vanligaste sexproblemen som finns men förhållandevis enkelt och trevligt att träna bort.

• BigMama08

Eller så kan man också göra så här: Ha sex ofta istället. Och bry er inte om att det går fort. Låt det gå då! Lägg ingen prestation i hur länge det ska hålla på, bara det kan göra att han spänner sig och det går ännu fortare. Kör så det ryker (sprutar) bara . När ni har hållt på så här ett tag tror jag inte att det går så fort för honom längre.

• Benu
    BigMama08 skrev 2009-12-08 20:19:12 följande:
    Eller så kan man också göra så här: Ha sex ofta istället. Och bry er inte om att det går fort. Låt det gå då! Lägg ingen prestation i hur länge det ska hålla på, bara det kan göra att han spänner sig och det går ännu fortare. Kör så det ryker (sprutar) bara . När ni har hållt på så här ett tag tror jag inte att det går så fort för honom längre.
    Bäst idag!

Går det fort är han säkert känslig och om han slipper skuldkänslorna kan han säkert få upp den igen. Sex, som allt annat, ska vara kul. Ha kul med sprutet! Gilla sprutet!
  • Anonym

Hur har det gått TS? Testat på ngt nytt med lyckat resultat?

• ihab20
    Flörthej kom hit till mig så för du se..
    min kan hålla längre ovs vad du gör me den :P
    xxxxxx
Svar på tråden Vill ha längre samlag:-(