Inlägg från: yrväder |Visa alla inlägg
  • yrväder

Sytråden spinner vidare - röd tråd

Kaja skrev 2010-02-16 14:40:06 följande:
    PS: Yrväder.... det finns något som är på väg norrut nu. och det är inte snö jag pratar om...
    Spännande Tur det inte är snö, det har vi redan så det räcker och blir över
  • yrväder
    madebyinferno skrev 2010-02-16 16:20:09 följande:
    känns ganska tunnt men blir nog inte för tjockt med två lager. ja det är nog som storalillaj´s har aldrig sytt blindresår men tankarna går så att det ska bli lite extra skydd iom att det ska vara ett skal, vändsytt kan nog också fungera men funderar på hur det blir med vikresår om jag ska lanolisera hela kitet...?!
    ja det är ju sant. blindresår funkar ju säkert, dom blir ju lite som loveybums då. Det jag tänker kring dom och liknande är att man ju vill ha vikblöjan/formsydda innanför resåren och att skalet då måste vara så himla brett, speciellt om man som jag, har blindresår även på den formsydda. Eller tänker jag galet då?
  • yrväder
    Skumboll skrev 2010-02-16 16:28:03 följande:
    Om man ska köpa en CoverPro, var hittar man den absolut billigast? 
    England.
  • yrväder
    78Misan skrev 2010-02-16 16:23:13 följande:
    haha jag har fullt shema det närmsta denna helgen ska jag bort med maken, sen den 24 feb ska jag kika på mailingbags o gå på Meandi party, den 26 feb blir det symässan i göteborg med en kompis, den 28 firar vi min födelsedag i v försent, 7 mars ska jag ha klädparty meandi, den 18 mars ska jag ha spaparty, den 19-21 mars ska jag åka o hälsa på en tjej från FL, den 28 mars fyller sonen 3 år Sen ska jag ju då hinna jobba oxå och fortsätta renovera Kan någon länka till den lilla symässan i Gbg igen snääälllla
    Jisses! och två Me and I partyn
  • yrväder
    Mimmi 71 skrev 2010-02-16 17:33:54 följande:
    Yrväder: Du har mail!
    Japp, jag vet. Nu har du mejl
  • yrväder
    Tjolanta 77 skrev 2010-02-16 18:08:06 följande:
    Hur lång brukar leveranstiden på en maskin från SMD vara? Hur många är det som köpt maskin därifrån?
    oj, vi är några stycken, har inte megkoll, men det borde vara runt 10 st iaf. 1 vecka  tog det.
  • yrväder
    Skumboll skrev 2010-02-16 18:11:11 följande:
    Och det är helt safe att köpa därifrån?
    ingen av oss som har beställt har varit med om nåt strul iaf. Har inte hört om nån som varit det heller. Enda nackdelen är att man får skicka den dit om man vill ha nåt lagat på garantin, så det beror ju på vad du ska ha för maskin, vad prisskillnaden blir mellan att köpa den där och i sverige, jag sparade 3000 när jag köpte min cover, men dom har höjt priset sen dess.
  • yrväder
    Tjolanta 77 skrev 2010-02-16 18:24:11 följande:
    Yrväder: Var det inte krångligt med intruktionsboken på engelska? Tror bu att dom är generösare med tillbehören också? OT: Hur citerar man andras inlägg?
    Instruktionsbok vad är det för nåt Jag tror knappt jag tittat i min
  • yrväder
    madebyinferno skrev 2010-02-16 18:20:23 följande:
    det är väl ungefär exakt så som jag ser dem i mitt inre så lustigt!! det med bredheten har jag inte ens tänkt på men det måste testas och utforskas
    låter bra, då vet du sen så behöver jag inte utforska själv
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd