Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15
God fortsättning på 2010 allihop!
Vi har haft en jättemysig jul-nyårs-ledighet - det är så mycket roligare när det är snö och man kan vara ute än om det är regn och mörkt. Fast de dagarna då det var riktigt kallt pallrade vi oss inte utanför dörren. Idag och i morgon tok-fixar vi inför visning av huset på söndag. Det blir inte inflyttning i vårt nya hus förrän i sommar men vi provar att gå ut redan nu och sälja. Vore skönt att ha det avklarat så håll tummarna för att det kommer många på söndag och att de gärna bjuder på huset också
Sole - men hjääälp, nu har ni två barn på dagis. Ska bli spännande att höra hur det livet är. Det kan nog också vara rätt tufft. Få iväg två barn till dagis på morgonen låter inte som nåt jag skulle klara utan att bli genomsvettig
Förresten - vet inte om jag svarat på frågan om husleverantör, men det blir ett lösvirkesbyggt hus så ingen "känd" leverantör.
Swe - bra val av bransch
Blir nyfiken på vilket bolag?
Plutto - julvärdar i 8 år - det kallar jag tradition. Wow. Vilket slit. Fast det låter mysigt också, jag skulle kunna tänka mig att göra så också om det gick att samla släkten här.
Frill - hur mår ni nu? Tvåbarnskaos? Och Hellur, Emma och Ginger som också har rätt små bebisar - ni är i den perioden när jag tyckte det var riiiktigt jobbigt... Fast en el kompisar verkar inte alls haft det så jobbigt, de har nog haft lite lugnare förstabarn (eller varit mindre stressade/hispiga än jag kanske?).
Trevlig helg allihop!