Inlägg från: Lillie74 |Visa alla inlägg
  • Lillie74

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15

Hej!
    Tack för meddelandet om AW Plutten! Det vore så klart jättekul att träffas om man fortfarande "platsar" trots att man inte hört av sig på jääättelääänge.

Stort grattis Frill och Hellur till Moa och Felix!!! och stort grattis Swe till jobbet!

Sole- nu blir det bara ljusare och ljusare och sen kommer våren och vips så flyttar ni! Härligt! Började också längta när du skrev om grill och rosévin

Vad stora er "tvåor" börjar bli, tiden går så fort! Tänk att våra "ettor" fyller 3 i år.....vi har "bara" F än så länge, hoppas innerligt på en tvåa efter två mf.

Det låter som att ni haft en skön jul, vi var hemma hos oss, 12 pers, MEN vi fördelade ut matansvaret och sen tog snälla svärisar över och fixade på själva julafton (ett tips Plutten) Efter nyår åkte vi till sol och bad på Teneriffa en vecka vilket var avkopplande och skönt efter en jobbig höst och vinter.

Jag hänger gärna med på AW.

mån 8 feb Plutten, Sole, Lillie74
    ons 10 feb Sole
    tor 11 feb Swe Plutten Sole
    mån 15 feb Swe Plutten Sole, Lillie74
    ons 17 feb Plutten Sole

• Lillie74

Tack för omtanken, ja vi får hoppas på ett bättre 2010

Sole - Hoppas Veras dagisstart gick bra idag, är det du som skolar in?

Hellur- Hoppas F mår bättre!

Har bara varit på Vapiano på Sturegatan, det var jättegott och prisvärt. Hoppas hoppas det blir en måndag...hehe.

• Lillie74

Sole - Grattis till jobbet! Låter ju super, vilket bemanningsföretag är det? Eller det kanske du inte vill skriva i tråden....skönt att inskolningen gått så bra, det kanske är lättare med andra barnet.

Pippi- Hmmmm...inser att det inte är så mkt att komma med med tanke på din/er "resa".....tack ändå, jag har inte nämnt nåt till vår gemensamma vän dock....

AW den 15 feb blir kanoners! Kul att träffa er igen, och hoppas att fler kommer.

• Lillie74

Ska bli kul att ses i morgon! Jag tror jag kommer vid kl.18, jag har lite mobilnummer kvar sen tidigare, t ex Sole, har du 503 på slutet eller Swe har du 323? I annat fall vore det snällt om ni kunde inboxa numret, om jag skulle behöva meddela något.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15