Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15
Oj, här är det spikat och klart med AW
Va roligt, man kanske skulle ta och följa med. Det var ju inte igår som man träffade er direkt! Ska höra mig för om barnvakt.. ![]()
Oj, här är det spikat och klart med AW
Va roligt, man kanske skulle ta och följa med. Det var ju inte igår som man träffade er direkt! Ska höra mig för om barnvakt.. ![]()
Läste flera som varit hos ögonläkaren för skelning. Här har vi blivit riktigt vana med de små glasögonen. Ida har dom på sig utan problem nu. Kan knappast komma ihåg när hon inte ville ha dem på sig.
Snart är det väl dags för oss igen att gå på återkontroll, men jag tror de kommer bli glasögon en lång tid framöver. kanske möjligtvis en operation.
Vilken läkare har ni på st eriks?
Hellur: "Skönt" med tidig operation. Till mig har de sagt att man inte opererar förrän barnet är över 8 år, men jag har läst om många som opererat tidigt. De kanske är så att felet måste vara "allvarligare" än Idas om man ska operera. Och att man först testar att korrigera med lapp och glasögon..
Presentförslag..
Lite av detta fick Ida..
Cykel, pussel, eltandborste, kläder, pärlplattor med pärlor, smyckesskrin, tofflor, målarbok.. massvis med kläder, dvd-filmer (musses klubbhus)
Andra tips: Böcker, spel, brio tågbana, pärlor för halsband/armband, pippiväska, pippihus med dockor, lego, prinsesskrona/klänning, köksredskap..
![]()
Vivs: Jag tror det där med att reagera på broms är väldigt olika från barn till barn. Jag har en rutschkana hemma
Eller nu ligger den i förrådet. Brukar ha den ute på sommaren eftersom den tog lite plats i vardagsrummet ![]()