illamående
Jag blir så trött på det här! Jag mår illa KONSTANT! Allra värst är det efter måltid, men det kan komma när som helst under dagen. Jag har provat allt känns det som; svälta ut det, undvika mjölk, kaffe, socker, har varit utan snus två dagar, men inget hjälper.
Det är skitjobbigt att gå runt och vara på gränsen till att spy hela tiden. Eftersom jag jobbar inom äldrevården förekommer en hel del mindre behagliga dofter som gör det ännu svårare. Det är inget jag reagerat på tidigare.
När jag tränar orkar jag inte ens hälften mot innan, jag får tom avbryta för att inte kräkas.
Suck. Alla tror jag är gravid men jag har spriral och jag har testat mig så det är det inte. Doktorn gissade på magkatarr, fick rådet att köpa omeprazol men det hjälper inte någonting. Någon som har nån susning om vad det kan vara?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-10 22:56
Nu har jag varit hos doktorn och tagit en massa olika prover. Bla njurvärde, metabolism, levervärde, skönt att få en grundkoll. Ska höra va mig i nästa vecka för att se om resultaten var bra. Är det inget fel är det troligtvis magkatarr.
Jag fick även primperan mot illamåendet och de funkar verkligen jättebra. Så nu löser det sig nog. Tack för era svar :)