• Heliodora

Åt möglig ost...

Jag åt idag en omelett med ädelsost till middag. Såg efteråt att osten va jättemöglig och nu har jag magknip och lätt illamående. Kan det bero på den mögliga osten??? Jag är inte gravid...

• Svar på tråden Åt möglig ost...
  • Garderobshylla

Det var nog snarare pga av att du gjorde en omelett på 24 ägg, man får lätt lite gaser då. Fis så blir det bättre ska du se! Styrkekram!

• KlasStures mamma

Ring giftinformationen!!!! Du är väl inte ensam hemma ifall du blir sämre!!!
    Eller va tusan åk till akuten direkt så inget går snett ;)
    Smakade det gott?

• Heliodora

Jo jag är ensam hemma med min dotter på 8månader... Tror ni att det finns risk att hon oxså blir drabbad????

(Omeletten smakade bra)

• minimera

hemska människa! hur kan du ta en sån risk när du har en liten dotter hemma?!?! jag ringer och anmäler dig det första jag gör imorgon. såhär får det inte gå till!

• Lilla My i Finland

Du decinficerade säkert inte skalen med sprit förrän du mixade till äggen till omeletten! Så det är troligen fågelinfluensan som har flugit i dej!

• Heliodora

Hon satt bredvid mig när jag åt... tänk om hon har andas i sig utav den mögliga osten??

• Tecken

Är du verkligen säker på att du inte är gravid?

• Heliodora
    Tecken skrev 2009-12-10 20:19:17 följande:
    Är du verkligen säker på att du inte är gravid?
    Jag har ju pussat min sambo godnatt nån gång, tror du att jag kan ha blivit gravid då??
  • Heliodora

Lilla My i Finland skrev 2009-12-10 20:17:55 följande:

Du decinficerade säkert inte skalen med sprit förrän du mixade till äggen till omeletten! Så det är troligen fågelinfluensan som har flugit i dej!
    Nej det gjorde jag inte!! Och inte sköljde jag av dom heller... aj då, tänk om jag det är fågelinfluensan.

Bäst jag lägger julskinkan i sprit redan nu så jag inte får svininfluensan oxså :S
  • KlasStures mamma

Ja satt dottern breedvid dig så har hon säkert oxå blivit drabbad! Uppsök hjälp oedelbart!

Svar på tråden Åt möglig ost...