Inlägg från: Imagenation |Visa alla inlägg
  • Imagenation

Nya vänner I Norrköping

Hej.

Jag har en dotter på snart 11 månader. Jag skulle gärna vilja lära känna nya människor då jag anser mig själv som ganska ny i Norrköping. Träffas gärna och tar en promenad eller en fika på stan.
    Skriv om ni känner för att hitta på något =)

• Svar på tråden Nya vänner I Norrköping
  • Imagenation

Vad mysigt, har ni fått in några rutiner ännu? =)
    Jag hittade kärleken här nere så då blev det att jag flyttade ner. Bor du inne i stan eller utanför?

Kramar

• Imagenation

Okej, men det är skönt att få sova under nätterna i alla fall! Det har jag fått göra sedan dag ett, så himla skönt! =)

Just nu bor jag ute i Ringdansen, men i februari flyttar jag till Ljura. =)

Stressigt inför jul, eller är det färdigt med allt julstök?

Kram

• Imagenation

Vi blir hos killens mormor. Blir inte så mycket julstök här heller då det känns meningslöst att dra fram allt när jag snart måste packa ned allt ändå!
    Okej, jag ska iväg till stan idag och handla kläder till jul. Var duktig och var klar med julklapparna i tid, men alltid något man får vara ute i sista minuten med. =)
    Ja, det är väldigt fint där =) Bodde där innan jag flyttade hit ut.

• Imagenation

Hej ruben10!
    Just nu bor vi ute i Ringdansen, men i februari flyttar vi in mot stan. =) Var bor du då?

• Imagenation

Okej, är inte riktigt på det säkra var Klingsberg ligger. :P

Har ni barn? Hur "gammla"/"gammal" är de i så fall? =)

• Imagenation

världenbästamamma: Hej! Jag trivs jätte bra i Norrköping =) Bodde tidigare i närheten av Östersund.

Vad kul, antar att han går på dagis redan då? Snart dags för det här med! Vad gör du annars då? Jobbar?

Badplats: Ja, så kanske det är =) Vid St: Johanneskyrkan och upp där? Eller är jag och virrar åt fel håll nu? :P

• Imagenation

Hej Jenni!
    Vad mysigt, saknar den bebistiden litet. Nu är det full rulle hela tiden =) Var bor du i stan? (om man får fråga) =)

• Imagenation

Ja, det går jätte fort! Känns som man inte kan ta vara på tiden så mycket som man vill =)
    Okej=) Vad gör ni om dagarna då?

• Imagenation

Jenni: Nej, och städning och sådant är ju inte så prioriterat längre =)

Jag börjar plugga igen på torsdag, känns så himla konstigt efter att ha varit hemma i över ett år nu. Men skönt samtidigt =)

Jag är 20 och min dotter fyller 1 om cirka två veckor (shit, är det verkligen så snart!!)

BaraRobbins: Vad pluggar du för något? =)

Hur har ni alla haft det i nyår? Vi var hemma med god mat och bara tog det lugnt.

• Imagenation

Välkomnar de nya hit till tråden!

Jag ska fortsätta mina studier på Realgymnasiet, där jag läser Hästhållning.

Som jag förstått det så har de flesta här alltså barn som är ett år, och Sannas dotter på två?

• Imagenation

Ja, vi ska flytta. Trivs jätte bra här ute. Men jag har inget körkort och är in till stan typ varje dag, så det blir ju en del busspengar då jag inte har lust att gå varje gång. Pluggar ju i stan också. Så jag känner att jag vill kunna spendera de pengarna på något roligare istället! =)

• Imagenation

Okej =) Jag är också uppvuxen på landet, och ibland längtar man verkligen efter det livet, men samtidigt trivs jag med stadslivet också. Så jag vet inte hur jag vill bo riktigt, att ha båda vore ju inte fy skam ;)

Jag har ju börjat plugga, så jag är i skolan mest. Men när jag var hemma så var jag ute mycket, promenerade, träffade vänner och så. Så det är väl de tips jag kan ge. Njuta av bebistiden :P Min dotter fyllde nyss ett år, känns konstigt att hon inte är min bebis som är helt beroende av mig längre, utan nu kommer hennes egen vilja alltmer. Hon knuffar till och med undan mig ibland. =)

• Imagenation

Dagis tar emot från ett års ålder. Roxanna har dagisplats från den första februari, så nu är hon hemma med sin pappa om dagarna.

Jag pluggar gymnasiet, hoppade av innan jag flyttade ner hit. Och valde att börja om här, så jag läser Hästhållning.
    Vad pluggar du själv till?

Svar på tråden Nya vänner I Norrköping