• Imagenation

Nya vänner I Norrköping

Hej.

Jag har en dotter på snart 11 månader. Jag skulle gärna vilja lära känna nya människor då jag anser mig själv som ganska ny i Norrköping. Träffas gärna och tar en promenad eller en fika på stan.
    Skriv om ni känner för att hitta på något =)

• Svar på tråden Nya vänner I Norrköping
  • badplats

hej!

Jag är en inbiten norrköpingsbo med en dotter på snart två veckor :D.
    Vad var det som fick dig att flytta till våran fina stad?

kramar

• Imagenation

Vad mysigt, har ni fått in några rutiner ännu? =)
    Jag hittade kärleken här nere så då blev det att jag flyttade ner. Bor du inne i stan eller utanför?

Kramar

• badplats

Några rutiner har vi fått in, eller nästan iallafall :) är glad över att jag nästan får sova hela nätter utan skrik. Hon vaknar två tre gånger och vill ha mat bara.

Bor i skarphagen, i stan. vart bor du? kram

• Imagenation

Okej, men det är skönt att få sova under nätterna i alla fall! Det har jag fått göra sedan dag ett, så himla skönt! =)

Just nu bor jag ute i Ringdansen, men i februari flyttar jag till Ljura. =)

Stressigt inför jul, eller är det färdigt med allt julstök?

Kram

• badplats

Vi ska till sambons föräldrar över jul så det är inte så mycket julstök här hemma. tur nog :) ska inhandla de sista julklapparna idag på stan.
    Sj?

Ljura är ett fint område :)

• Imagenation

Vi blir hos killens mormor. Blir inte så mycket julstök här heller då det känns meningslöst att dra fram allt när jag snart måste packa ned allt ändå!
    Okej, jag ska iväg till stan idag och handla kläder till jul. Var duktig och var klar med julklapparna i tid, men alltid något man får vara ute i sista minuten med. =)
    Ja, det är väldigt fint där =) Bodde där innan jag flyttade hit ut.

• ruben10

Hejhej ! Självklart .... var i norrköping bor ni då?

• badplats
    ruben10 skrev 2009-12-26 08:22:34 följande:
    Hejhej ! Självklart .... var i norrköping bor ni då?
    Bor i skarphagen :) du då?
  • Imagenation

Hej ruben10!
    Just nu bor vi ute i Ringdansen, men i februari flyttar vi in mot stan. =) Var bor du då?

• ruben10

HejjHej,, bor på söder, i klingsberg......

Svar på tråden Nya vänner I Norrköping