Inlägg från: MammatillAlva |Visa alla inlägg
  • MammatillAlva

Nya vänner I Norrköping

Hej, här kommer ytterligare en Norrköpings mamma eller bor lite utanför men tar mig lätt in till Norrköping med buss och studerar även där så blir en hel del resande dit om dagarna. Bor i hålan Åby som ligger en bit utanför med min dotter Alva 2 år gammal.

Hur gamla är ni mammor och era barn?

• MammatillAlva
    badplats skrev 2010-01-01 12:40:14 följande:
    Hej! Jag har dottern Jonna på snart 4 veckor :) Men vi känner ju varandra redan så behöver nog ingen närmare presentation .... haha
    Hej, det stämmer vi är ju bekanta sedan innan så behövs ingen närmare presentation.
  • MammatillAlva
    Imagenation skrev 2010-01-02 22:54:26 följande:
    Jenni: Nej, och städning och sådant är ju inte så prioriterat längre =)Jag börjar plugga igen på torsdag, känns så himla konstigt efter att ha varit hemma i över ett år nu. Men skönt samtidigt =)Jag är 20 och min dotter fyller 1 om cirka två veckor (shit, är det verkligen så snart!!)BaraRobbins: Vad pluggar du för något? =)Hur har ni alla haft det i nyår? Vi var hemma med god mat och bara tog det lugnt.
    Imagenation: Jag studerar på John Bauer gymnasiet i Norrköping. IT-media är det som gäller för min del. Vad ska du själv börja plugga?
  • MammatillAlva
    världensbästamamma skrev 2010-01-03 20:04:46 följande:
    Jaa vi va hemma vi med med massa god mat och efterätter :) Vilken skola ska du börja och vad ska du läsa?
    Vi firade hemma med familjen vi också, åt god mat och kollade på raketerna.
  • MammatillAlva
    världensbästamamma skrev 2010-01-04 20:22:54 följande:
    Det låter bra..:) Hur gammla är alla här och era barn? har ni flera en ett barn? kram
    Jag heter Sanna och är 18 år. Har bara ett barn, en dotter Alva 2 år. Min dotter kommer dock på ett halv syskon i april då hennes far väntar barn på nytt med sin nya flickvän.
  • MammatillAlva

Jag studerar på gymnasiet om dagarna, det är IT-media som gäller för min del och min dotter går på dagis om dagarna. Hon trivs där jätte bra där lika så gör jag det i skolan. Förutom det brukar vi träffa kompisar både kompisar som också har barn och kompisar utan, gå på stan, blogga, läsa böcker, kolla film, leka i lekparken, åka pulka mfl.

Det blir även utflykter till busfabriken, badhuset och andra ställen ibland.

Svar på tråden Nya vänner I Norrköping