• badplats

Nya vänner I Norrköping

hej!

Jag är en inbiten norrköpingsbo med en dotter på snart två veckor :D.
    Vad var det som fick dig att flytta till våran fina stad?

kramar

• badplats

Några rutiner har vi fått in, eller nästan iallafall :) är glad över att jag nästan får sova hela nätter utan skrik. Hon vaknar två tre gånger och vill ha mat bara.

Bor i skarphagen, i stan. vart bor du? kram

• badplats

Vi ska till sambons föräldrar över jul så det är inte så mycket julstök här hemma. tur nog :) ska inhandla de sista julklapparna idag på stan.
    Sj?

Ljura är ett fint område :)

• badplats
    ruben10 skrev 2009-12-26 08:22:34 följande:
    Hejhej ! Självklart .... var i norrköping bor ni då?
    Bor i skarphagen :) du då?
  • badplats

Klingsberg är väl det som ligger mellan ektorp och ljura/stan om jag inte är helt ute och cyklar. tror jag varit där med hunden och gått promenad någon gång för ett tag sen :)

• badplats
    Imagenation skrev 2009-12-30 21:49:59 följande:
    världenbästamamma: Hej! Jag trivs jätte bra i Norrköping =) Bodde tidigare i närheten av Östersund. Vad kul, antar att han går på dagis redan då? Snart dags för det här med! Vad gör du annars då? Jobbar? Badplats: Ja, så kanske det är =) Vid St: Johanneskyrkan och upp där? Eller är jag och virrar åt fel håll nu? :P
    Kyrkan tror jag räknas till hageby. men är inte riktigt säker, att navigera i den här staden är inte min starka sida trots att jag bott här hela mitt liv ;)
  • badplats
    MammatillAlva skrev 2010-01-01 01:38:55 följande:
    Hej, här kommer ytterligare en Norrköpings mamma eller bor lite utanför men tar mig lätt in till Norrköping med buss och studerar även där så blir en hel del resande dit om dagarna. Bor i hålan Åby som ligger en bit utanför med min dotter Alva 2 år gammal. Hur gamla är ni mammor och era barn?
    Hej! Jag har dottern Jonna på snart 4 veckor :) Men vi känner ju varandra redan så behöver nog ingen närmare presentation .... haha
  • badplats
    världensbästamamma skrev 2010-01-04 20:22:54 följande:
    Det låter bra..:) Hur gammla är alla här och era barn? har ni flera en ett barn? kram
    Jag är 22 och min dotter är 1 månad. Det är mitt första barn
Svar på tråden Nya vänner I Norrköping