• JenniiP

Nya vänner I Norrköping

Hej här är ytterligare en norrköpingsmamma med en son på 4 månader {#lang_emotions_smile}

• JenniiP

Ja det är mysigt, samtidigt känns det som han har blivit såå stor! Det går fort :) Jag bor i Oxelbergen :)

• JenniiP

Nej det känns faktiskt så, hux flux vart han 4 månader..vart tog tiden vägen? hehe :)
    Jaa vad gör vi, som dom flesta andra antar jag, umgås med familj och vänner :) Men även om man haft en hel hemmadag känns det som man inte hinner med speciellt mkt ( tex städning osv).. lillen tar ju mkt tid, men å andra sidan är det väl det mammaledigheten går ut på att tillbringa så mkt tid man kan med sitt barn.. (kanske vart flummigt haha?)

Vad gör ni då?
    Hur gammal är du? :)

• JenniiP
    MammatillAlva skrev 2010-01-01 01:38:55 följande:
    Hej, här kommer ytterligare en Norrköpings mamma eller bor lite utanför men tar mig lätt in till Norrköping med buss och studerar även där så blir en hel del resande dit om dagarna. Bor i hålan Åby som ligger en bit utanför med min dotter Alva 2 år gammal. Hur gamla är ni mammor och era barn?
    Jag är 23 och min son blir 4 månader imorgon :)
  • JenniiP
    ruben10 skrev 2010-01-04 19:57:34 följande:
    Hehe , a bor 2 hus ifrån sankt johannes kyrkan! rekomenderar faktiskt området... det är absolut inte Hageby!, Lite mer Klass om jag får be ;) nerå. det är nära iaf. Oxelbergen har vi sökt, väldigt skönt område det må jag säga. Lugnt, o barnvänligt. På nyår har vi haft det jätte bra vi var ute i Lindö hos ett par släktingar. och åt gott o drack gott. = ett bra nyår. jag pluggar till rörmokare. ett roligt yrke och varierande arbetsuppgifter
    Kan varmt rekomedera oxelbergen här är verkligen ett område för barn =)
    Är själv uppväxt här så jag vet =)
  • JenniiP
    Spyfrugan skrev 2010-01-14 14:28:05 följande:
    Hej allihop=) Tänkte att jag med hoppar in och gör er sällskap... Jag heter Alexandra och är 21. Har en dotter på snart fem månader som heter Wilma. Bor ute i ringdansen=D funderar med på att börja studera efter mammaledigheten!
    Hej Alexandra du är tillsammans med Lasse va? =)
    Såg hans bild på din blogg, jag har gått i samma klass som honom en gång i tiden.. sammanträffande =)
  • JenniiP

Ja precis, 1an-6an :)

Såg att ni fick tjejen 20 augusti va? Var hon planerad då?

Min lille kille hade nämligen BF datum då, men valde att stanna inne 14 dagar till hehe

• JenniiP

Ja verkligen det hör väl inte till vanligheterna att dom prickar in "rätt" dag sådär =)
    Han föddes 3 september.. det var verkligen jobbiga dagar av väntan, trodde man skulle bli tokig till slut!

Svar på tråden Nya vänner I Norrköping