Inlägg från: Spyfrugan |Visa alla inlägg
  • Spyfrugan

Nya vänner I Norrköping

Hej allihop=) Tänkte att jag med hoppar in och gör er sällskap...

Jag heter Alexandra och är 21. Har en dotter på snart fem månader som heter Wilma. Bor ute i ringdansen=D

funderar med på att börja studera efter mammaledigheten!

• Spyfrugan

Haha vad kul, det stämmer! Jaså grundskolan eller? Han är ju också uppvuxen i oxelbergen.

Verkligen ett sammanträffande!

• Spyfrugan

Ja hon var beräknad då, så hon lyckades pricka rätt dag=) jaha måste känts som evigheter dem två veckorna. Men det är ju häftigt att vi hade samma BF. vilket datum föddes han då?

Vi bor i silver och trivs faktiskt jättebra. tycker om att ha nära till skogen och ensjön, sj då?
    Vi ska nog så småningom flytta till en med uteplats, lite lättare när man har hund. Men vi blir nog  kvar här ute, lätt det bästa stället vi har bott på!
    Såg att ni skulle flytta, trivs ni inte?

• Spyfrugan

Okej där ser man=) har ju inte heller busskort men  jag är inte inne i stan så ofta. alldra helst skulle vi nog vilja flytta till hus på landet eller radhus kasnke. Jag är uppvuxen på landet själv, så är väl därför kanske=)
    men det får vänta ett tag....

Jo det måste kännas som evigheter när man går över tiden. Själv trodde jag att jag skulle gå över, så hade redan innan BF börjat räkna ner till absolut sista dagen!

• Spyfrugan

Vad hittar ni på uner dagarna?!....Jag tycker nästan varje dag er lika dan ut. Skulle vara roligt att få lite ideer vad man kan göra!

• Spyfrugan

-Okej, kanske en sommarstuga då då!
    det är ungefär vad som händer här hemma med under dagarna=)
    Blir ju rätt mkt promenader då vi har hund.

Har du dagmamma till henne då? eller tar dagiset emot såna små? Jag ser fram emot att börja plugga såsmåningom jag med, vad pluggar du till?

Svar på tråden Nya vänner I Norrköping