• Pigelinen

Köpa resväska...??

Vi åker också till Thailand i januari Våra föräldrar ska med så vi tänkte överaska dem med versin resväska i julklapp och vi har hittat till bra pris nu idag på netto. Jag har rest massa och provat allt från carlton till vanliga billiga som jag köpt på gatan i utlandet och jag tycker att det inte spelar roll bara de känns bra. Dessa på Netto kostar 349kr för en stor och 249kr för mellan modellen.

Bild finns på netto.se om man går in på bladet denna vecka ivarjefall om man bor i södra sverige. Vet att även Coop forum har resväskor i liknande prisklass denna vecka!

• Pigelinen
    Liten måne skrev 2009-12-15 17:18:16 följande:
    typiskt typiskt, ica köpte ju upp alla nettobutiker i stockholmsområdet jättedumt tycker jag :-P Men när du säger att dom ska kännas bra, vad är det man ska känna på då?
    Prov öppna och stäng lyft, klämm och känn
  • Pigelinen

Jag håller inte med om att det måste vara dyrt för att få en bra väska. Min första väska köpte jag på Coop för 10 år sedan för vad kan det ha varit 399? och den har varit med överallt... Mexico, USA, Thailand 2 gg, Malaysia, Kenya , Cypern mm Vist har det blivit någon repa men absolut inget mer. Vi kommer ha med den till thailand nu i januari också.

Som någon sa innan så packa minimalt och köp en där. Jag har köpt mindre väskor i thailand förut till bra pris och de håller än.

Svar på tråden Köpa resväska...??