Inlägg från: Me o Mike |Visa alla inlägg
  • Me o Mike

Vad säger ni när de pillar på varandras snippor/snoppar?

Min son är extreeeemt könsfixerad!!

När han kommer och ska trycka upp snoppen i min fejja så säger jag bara att han ska stoppa undan snoppen.

Kommer han och kör upp ett finger i min kussimurra (har hänt ett par ggr) så blir jag arg!!

• Me o Mike

haha har du sluppit undan den här: Mamma!! Lukta på mitt finger!!!

Korkad nog så gjorde man ju det!!

Linganlotta skrev 2009-12-14 12:48:49 följande:
    Tack för era svar! Som tur är har ingen av dem börjat intressera sig för mig än iaf... ;)Jag har alltid sagt till dem att de får pilla på sig själva när de är ensamma i sängen eller på toaletten. I helt normal ton, bara för att de inte ska tro att det är något att skämmas över. Det som är svårt är när de pillar på varann. Jag försöker att inte bli arg, men det är ju ohygieniskt osv oxå när de pillar varann på bajshålet osv. Får väl försöka med att förklara lite lugnt varför bara.. det går säkerligen inte att få bort helt och hållet ändå. Man vet ju själv hur man var när man var liten! :)
  • Me o Mike

haha blir ju lite jobbigt när man glömmer att ta ner bilderna när man får hem folk bara!

Antonsmamma07 skrev 2009-12-14 13:05:22 följande:
    sätt upp bilder på hur könorganen ser ut? så kan dom kolla på dom istäälet? Och så kan du förklara.
  • Me o Mike
    Härligt! Eller hur?!
    snillis skrev 2009-12-14 14:20:36 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-14 13:02:45 följande:
    Haha...fick igår en hand med "rumplukt" uppstoppad i fejan
  • Me o Mike
    sommar 77 skrev 2010-01-10 19:04:53 följande:
    skönt att höra att andra oxå har det såhär. Mina barn har oxå blivit väldigt intresserade av rumpor, snoppar och snippor!Sonen är 5½ och dottern är 4 år. Tycker det mest är dottern som är intresserad. Jag försöker oxå säga att man får pilla på sig själv. Vill ju inte lägga skamkänslor men jag har svårt att tycka det är ok att dem ska pilla på varandra....så mer tips om vad man gör!
    Om mina barn börjar pilla på varandra ryter jag nästan ifrån ordentligt. Det är absolut INTE ok!!
Svar på tråden Vad säger ni när de pillar på varandras snippor/snoppar?