• Anonym

Hon kvävde barnens marsvin.

Men hallå. Kontakta soc, psyket och anmäl henne för det hon gjorde mot de stackars små djuren. Seriemördare börjar alltid med att göra illa djur. Visst, hon kanske inte blir seriemördare men om hon kan mörda oskyldiga djur på ett så rått sätt så vete gudarna vad annat hon är kapabel till. Undrar om hennes barn ens går säkra?

• Anonym

konstigt att hon stog kvar åxå. hade hon inte "bara" kunnat plasta in dom o lämnat rummet till de var döda, nää då hon stog kvar o kollade på de stackarna. sjukt

• Anonym

hjälp henne o söka hjälp är du snäll.
    Kan hon göra så här så vet man aldrig var det kan sluta.
    Troligen mår hon mkt dåligt psykiskt o då har man ej förmåga att själv söka hjälp många ggr.
    Talar av egen erfarenhet....hade varit glad om nån "såg" mej o hjälpte mej när jag mådde som värst..

• Anonym

vilken jäkla idiot. skulle säga det rakt ut till henne om jag var du. sen möjligen ringa nånstans så hon får hjälp.

• Anonym

Äh, det är ju inte värre än att sjuta kattungar och det vet jag flera som gör, det är ju bara att säga till barnen att dom är döda - djur dör, inget konstigt. Jag har haft flera djur som jag släppt ut i det fria.

Det är rätt vanligt att man avlivar sina husdjur för att man tröttnat på dom.

Så ni menar på fullaste allvar att bara för att hon dädar två jävla marsvin, så är nästa steg att misshandla och ta livet av sina barn??

Det kanske är mer befogat att söka psyk för er ev rädsla för "vad som ev kan hända sedan"....

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-15 07:37:44 följande:
    Äh, det är ju inte värre än att sjuta kattungar och det vet jag flera som gör, det är ju bara att säga till barnen att dom är döda - djur dör, inget konstigt. Jag har haft flera djur som jag släppt ut i det fria. Det är rätt vanligt att man avlivar sina husdjur för att man tröttnat på dom. Så ni menar på fullaste allvar att bara för att hon dädar två jävla marsvin, så är nästa steg att misshandla och ta livet av sina barn?? Det kanske är mer befogat att söka psyk för er ev rädsla för "vad som ev kan hända sedan"....
    Du och såna som beter sig som du kanske också har empatiska störningar
  • Anonym

Vet inte vad jag skall säga, men att ta livet av djur med eter är ju inte detsamma som att göra döden långsamt plågsam för ett djur.
    Att kväva sina husdjur till döds är pina och mer plågsamt...

Blev ledsen av ts inlägg.

• Anonym

Anonym(lägg ner):

JO det kan vara ett fall för soc imed att mamman lät djuren dö en plågsam död istället för snabb död. Hon hade kunnat gå till vetrinären istället.

• Anonym

Säkert jättenormalt att få för sig att kväva och använda sig utav eter för att döda sina husdjur. Undrar om vetrinären gav henne eter med för att döda undulaterna, tror inte så. Det skall ske hos vetrinären, under säker uppsikt, inte hemma i en bostad. DJURPLÅGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym

Men ts, överlevde det andra marsvinet som kippade efter luft??

Svar på tråden Hon kvävde barnens marsvin.